v65 jägersro 3/9
Lite tips inför dagens v65.
v65-1: det finns ju bara en där 8 going kronos
_v65-:2 3 Luckytobeborn som spetsar och sedan skall han slås. Att formen är god visade han senast men sådär överdrivet bra var han inte. En av flera.
2 Copi Crown vann ett billigt lopp senast och gjorde väll mer sin plikt som storfavorit än att övertyga. Visserligen har han det absolut bästa tänkbara läget men till (i skrivande stund) känns det som att det finns mycket roligare spel, bara en i mängden.
Några drag som är betydligt roligare är till exempel vrålspeedige 11 Cassius saarsom spurtade ursinnigt senast. Med rätt resa fäller han många över upploppet. 1 L.S.Sun Protection, 4 Pikachu och 9 Dirk Palema är alla utländska gäster som vi inte vet så mycket om. Men alla kommer med segrar från hemlandet vilket indikerar på färsk och bra form. Tre måste streck!_
v65-3: 5 jaded spetsar sen är allt klart
_v65-4: Min favorit till att avgå med segern i V65-4 är _Lutfi Kolgjini_s 15 Knox Jenil stod för en bra prestation senast när han slog ett par riktigt meriterade hästar på ett bra vis. Denna gång står han dock långt,långt bak med hela 80m i tillägg. Men vad är det för motstånd egentligen? Inte ser det speciellt blodigt ut iallafall. Bomba runt dom Ludde!
Närmast till hands vid gardering ligger stallkamraten 7 Orage De Ginai som mycket väl kan rinna undan från spets om han får fuska bort en bit av loppet.
v65-5:_ Som vanligt är 1 Lotuschic och 2 Joy Ås riktigt stora favoriter på strecken Båda hästarna har skyhög kapacitet men ingen utav dom är egentligen kapabel nog till att ta ner den andre från dödens enligt mig. Så mycket talar för att detta blir ett riktigt sömnpiller där 1 Lotuschic spårar runt om..
v65-6: Där jag tror att 4 fantasty broline får överta ledningen från 1 bambino banker eller 3 euro staro crown sen är nog loppet över även om 2 Orchidee D'aunou är en mycket bra häst men jag tror inte robban kommer upp och lägger press på sin egen häst om nu 4 fantasty broline kommer till ledningen..
mitt v65 system
v65-1: 8
v65-2: 1,2,3,4,9,11
v65-3: 5
v65-4: 7,15
v65-5: 1,2
v65-6: 4
det blev lite klottrigt men det får ni stå ut med
hoppas dom här tipsen jag hjälpa er till 6 rätt.
Fin analys Hampus men får en känsla av att du inte skrivit det själv ?
Men här kommer min analys då:
V65 1: 8 Going Kronos vinner trots läget va?
V65 2: Lås på 2,3,4.. Lite öppet lopp men känns som alla eller chans lås de 3 hästarna för mig.
V65 3: 5 Jaded har mött betydligt tuffare motstånd men hur är formen? Ett litet frågetecken, bör ju vinna. Motbud skulle i så fall vara ; 2 Adrian du Nord , 12 Nicholas Cake
V65 4: 9 Tactical bör ta hem detta , galopprisk finns dock. Enda motbudet är den duktige Stayern 12 In Cap N'Gown . Måste vara ett Bombsäkert lås.
V65 5: Mycket fint lopp. 1 Lotuschic ses väl med mycket bra chans.
2 Joy ÅS Kan väl knappast at ledningen utvändigt om Lotuschic?
3 Electra Skift såg dunderfin ut i StoChampinonatet sedan har hon vart bra. Outsider. 4 Mirelle Ås årets nytändning har fungerat kanon efter uppehållet. Outsider det med. 7 Alltid V.G var mycket nära att hålla undan i StoChampinonatet är aldrig borta. Åke har skrällt förr..
V65 6: 2 Orchidee D'Aunou ska kunna mangla sönder dessa i fin form. Dock kan 4 Fantasy Broline ta Spets och sedan låser de 2 loppet och då är det inte säkert att hon kan ta ner Fantasy Broline när det gått 17,2 i 2 varv. 6 Jocose ska kunna utmana om täten och då tror jag han säljer sig dyrt . 3 Euro Staro Crown är väl kvickast ut till en början men släpper direkt. Platschans. 1 Bambino Banker, rysarbud. 9 Travel Ås en riktig outsider om tempo. Men mitt tips är 2 Orchidee D'Aunou.
Systemförslag:
V65 1: **8 Going Kronos
**V65 2: 3 Luckytobeborn, 2 Copi Crown, 4 Pikachu
V65 3: **5 Jaded
**V65 4: 9 Tactical, 12 In Cap N'Gown
V65 5: **1 Lotuschic
**V65 6: 2 Orchidde D'Aunou ,6 Jocose, 4 Fantasy Broline,9 Travel Ås
24 :-
Eller Chansen:
V65 1: 8 Going Kronos
V65 2: 3 Luckytobeborn, 3 Copi Crown , 4 Pikachu
V65 3: 5 Jaded, 2 Adrian du Nord, 12 Nicholas Cake
V65 4: **9 Tactical
**V65 5: 1 Lotuschic, 2 Joy Ås, 4 Mirelle Ås, 7 Alltid V.G
V65 6: **2 Orchidee D'Aunou
36:-
**
Ska nog inte spela något.. Sparar pengarna tills Åby Stora..
Annasr had elite dubblar inte vart fel.. typ : 7 Alltid V.g - 9 Trvael Ås till just nu 234 ggr :D
jo jag har skrivit det själv för utom avdelning 2 som jag inte riktigt kom på vad jag skulle skriva…
Bra analys,,, dock måste jag inflika i avd 3. Här tror jag att Nr 1 Photo Sea bara vinner.
Enligt skitkusken Södervall så trodde han att han hade Derbyvinnaren i just Photo Sea, men då hästen är ojämn och han var inte med i macthen senast, NU!!! upp till bevis!!!. 5 ggr tack.

Hann tyvärr inte med någon större analys idag men jag har gjort ett lite system i allafall.
1) 8
2) 3
3) 1,2,5
4) 7,9,15
5) 2
6) 2,3,4,6,10
45 kr x5 = 225 kr
Det blev svårt…Snyggt att ha med Colombian.