Solvalla den 6/9-06
Hur gick det för Er gubbs och Damer,några Damer som spelade på V-64:a Solvalla idag??
mvh
lazze
Hur gick det själv, jag missade mina spikar som var mycket svaga. Usfull Hornline sprang ju med skor, vilken miss att inte notera det. Och Jormas Marquis de Pommeau var dålig, dålig var inte Walmanns Persos Arnie, honom ska vi bevaka, det är en 3-åring som går långt
Själv gick det bra,gjorde ingen V-64:a utan höll mig bara till vinnare och platsspel,så spelkassan är på plus.
mvh
lazze
Hoppas att du inte är besviken för att vi inte fick fram några system och tips innan du stack till Valla. MEN någon Hanne vann inte och det är jag oerhört glad för och på denna punkt var såväl jag som Thomas rörigt eniga.
Grattis till vinsterna!!!
mvh
Bertil
Inte alls besviken Bertil,de var fotboll igår också och då vet man att de är lite aktivitet,kan nämna att det såg ut som på kyrkogården på Valla också,mest gammla stammisar,och du haka inte upp dig på Tommy,de är som det är på den fronten.Nu ser vi framåt och försöker hitta lite kantbollar åt Kamelen Hafor,tror att de kan bli bra utdelning denna gången,så nu pluggar vi på.
mvh
lazze