Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 597 ggr
ThomasH
0

V75-5 Jägersro 6/9-08

Lopp 8. V75-5 V3-3 Tvilling. Auto. 2140:

1 Return Money* - Duvaldestin T 11521 12,0a
2 Sir Hajo* - de Vlieger R T 51213 14,4a
3 Micro Mesh - Jansson T 1131d 13,2a
4 Diablo Va Bene* - Heisholt A 20240 13,7a
5 Lou Kronos - Kolgjini L 51d11 12,7a
6 Neo Holmsminde* - Juul S 33012 13,6a
7 Boulder Classico* - Korpi P 21112 12,6a
8 Ybanos* - Langeweg H J 011d1 15,3a
9 Insect Face - Takter J 22020 13,2a
10 Lavec Kronos - Svanstedt Å d2030 13,2a
11 Reven d'Amour - Larsson F B 11121 13,1a
12 Ramona's Express* - Adielsson E 06322 15,3a

ThomasH
0

Tror att Micro Mesh vinner, men Ludde kör Lou Kronos, mäktigt av honom att 3 hästar i loppet

brutalaccent
0

Reven d´Amour kommer nog starkt när det nalkas upplopp. efter att detvaritvild körning. för jag ser ingen givetspetskandidat. bara många som vill dit…

ronamic
0

Slutar säkert med en superskräll som senast. Men vem det skulle vara har jag ingen aning om.

Hannna
0

Boulder Classico var helgrym senast. Men risken är att det var ett riktigt knäckarlopp.

TexasTour
0

Jag tror att Boulder Classico slår Micro Mesh från dödens. Finnen har en ruggig kapacitet och måste räknas från alla positioner. Den häst som man har dålig koll på är fransyskan, någon som har någon inside på den? Skrällbudet för mig är som Brutalen nämner ovan Reven d'Amour, det här är en av de vackraste hästar jag sett! Det som tala emot är att hästen skall ut i Kriteriekval om bara några veckor och jag tror inte Fredde kör livet hur hästen i det här loppet, det luktar prepare lång väg!

Travel
0

Kommer inte vara preparé för Reven denna dag det kan jag lova. Däremot så kommer han ligga och bida sin tid för det kommer säkert bli körning. Henrik Larsson tror iaf att han har goda möjligheter att vara bland de tre med denna fantastikt fina häst.

Annars tror jag som vanligt mycket på Fransmannen. De är alltid vassa.

Jäkligt fint lopp för övrigt!

TexasTour
0

Ligga och bida sin tid = ej ta ut sig i onödan = prepare = svårt att vinna :-)

Mvh TT

Travel
0

Men han har ju bakspår ju:) går väl inte fram i dödens med dessa motståndare det är ju självmord. De satsar på loppet iaf.

Jag hoppas iaf att Henrik får två hästar till final i Kriteriet:)

TexasTour
0

Jag håller tummarna för dig, en finalplats i Kriteriet är ju en stor dröm för alla hästägare. Det är inte omöjligt men det gäller att få ett bra läge och slippa de värsta motståndarna, alternativt möta Maharadja och lyckas med bedriften att få rygg ledaren på honom :-)

Jag håller som sagt tummarna för "Arnie"

Mvh TT

Bertil
0

Sällar mig till TT:s profetia i det att Boulder Classico är nästan klassen bättre än övriga… visst ska loppet köras, men så rent o fint som mitt badkar är ikväll, så känns loppet löst :-)

mvh
Bertil

Travel
0

Han var ganska ok va:) Ganska skönt när man läser ett lopp helt perfekt, det är ju inte så vanligt :)

Reven D'amour bättre än Maharajah?

Bertil
0

Bra Travel o Brutalen att pricka "Räven"…synd att du inte vågade tro på honom på spikmästaren Brutalen.

mvh
Bertil

brutalaccent
0

Travel - det återstår att se, men jag tror att det blir svårt att rubba Maharajah. men kanske inte så långt bakom…

#12 jo jag vet, var ett garderings lopp. men jag trodde inte att Pekka Korpi skulle vara så offensiv med Boulder C. krutet tog som slut mot avgörandet.

TexasTour
0

Lika bra som Boulder Classico är, lika dålig är Pekka Korpi Rynkar på näsan

Sedan är det bara att erkänna…idag var prepare-upplägget den rätta taktiken Flört

brutalaccent
0

verkligen.många som tog slut på slutet. men vad kan man vänta sig av kuskar som alla tror att dom har topphästar. -:D