Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 554 ggr
ThomasH
0

V75-7 Åby 20/9-08

Lopp 10. V75-7 DD-2 Tvilling. Auto. 2140:

1 Brioni* - Lövgren J 01111 10,8a
2 Tinita Love* - Gundersen G V 12111 13,6a
3 Glen Kronos - Kolgjini L 4d033 11,5a
4 Laser Crown* - Friis M 41213 13,6a
5 Virgill Boko* - Langeweg H J 11130 12,9a
6 Popinee de Timbia* - Duvaldestin T 7475d 11,9a
7 Beanie M.M. - Jansson T 24210 11,9a
8 Photocopy* - Kontio J 13222 12,1a
9 Express Merett* - Korpi P 61233 10,7a
10 Paradis Cordiere* - Labigne J L 23160 11,5a
11 Gift Kronos - Takter J 2d20d 11,3a
12 Auro News* - Antonsen C 231d1 13,8a

ina-scot
0

Häftigt lopp

BRIONI vilken häst men möter tuffare hästar denna gång + trava lite sämre senast, men var inte trött i mål

GLEN KRONOS + VIRGILL BOKO värst emot ?

brutalaccent
0

Glen håller jag med om men det är nog bara p.g.a. spåret.Nej! Brioni kommer till ledningen och sedan spelar det nog inte någon roll vem som kommer utvändigt. ingen har tillräkligt bra häst för att kunna slå honom från dödens. blir nog ett rätt så händelsefattigt lopp skulle jag tro. kanske att Express Merett kan hängapå i rygg på Brioni och sedan vara i närheten av denne när det nalkas upplopp.

staketkusken
0

Om fire hade fått luckan sist hade det kunnat varit en 2a i raden;)

ThomasH
0

Brioni* vinner igen, tycker att det saknas bättre spikar denna omgång, eller har ni andra förslag?

staketkusken
0

Vet ej om det finns bättre spikar i nuläget för mig. Men mina spikar  sjunker in efter en god middag på fredagkväll och ett glas rött eller 2.  

Hinner ändra 100 ggr under en vecka och låter tankarna sjunkas in och köras i badkaret ett par ggr varje lopp innan jag hittar ngn spik i början av veckan. OM ej J fax går ut.
Brioni om den sviker rensar det grymt bra om det varit en Schnizchlad bana fram till sista loppet;)

Bertil
0

Brioni är onekligen grym och trolig vinnare av detta lopp. Meeeen det är ingen spik för de som siktar på utdelning…vilket jag gör ;-)

mvh
Bertil

TexasTour
0

Jag håller med er andra, det verkar som om Brioni är veckans bank! Finns det någon risk att han blir överflyglad från start? Har inte riktigt koll på hans startsnabbhet i förhållande till dessa hästar? Någon som vet/har en åsikt?

staketkusken
0

Lövgrens stallform går ej ta fel på. Mer än det är väldigt lätt komma fel på han när man spelar;)

Roberto
0

Ni skall veta att Kolgini / Lövgren är två antagonister som aldrig ger bort något gratis till varandra dom kan enkelt köra bort sina hästar i ett lopp fyllt av prestige.

Nu är den stora frågan vem står som vinnare till slut när dom ovanstående kört slut på varandra/ några serösa förslag? kan det vara Paradis okänd men vem vet….

staketkusken
0

Sluuuuuuuuuuut i tetran , men jag hittar ingen bra idee här….

Kullgren
0

Det finns inget att analysera här fredda…. hur många tetra du än dricker… Brioni vinner

Bertil
0

JAAAGGG, garnerar Brioni….vilket inte betyder att jag inte har honom med

mvh
bertil

Scarface
0

Kommer gardera Brioni. Ingen säker spik i dag. Han kan mycket väl vinna men jag tror det blir tufft.