Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 634 ggr
Trotting
0

Kung Lutfi.

Ludde lurade fransmannen totalt.

Garland satt dit L'amiral ordentligt. Härligt med sånna dueller..

Skrattande

divansson
0

Ludde är alltid kung.

Lynxx
0

#1  Flört

HA-HA - ironi e kul :-)

divansson
0

#2 Neheejdu! jag får tycka vad jag vill

Jag tycker han har skönaste attityden och att han är den bästa tränaren, uppfödaren och kusken, visst, han klantar till det ibland, men han är fortfarande kung! :D

Cool

Bertil
0

Tycker att man ska vara stor nog att gratta Ludde! Jag har kritiserat honom mkt för hur han kört och matchat Going Kronos OCH jag anser mig ha haft fullständigt rätt. Men det hindrar mig från att dela glädjen när han får till det….. det kommer jag att förbehålla mig rätten att göra när han/om han får till det med Going Kronos också :-)

Går det bra för Ludde, så är chansen stor att det kan gå bra för andra svenska körsvenner också…. som ni ser, ingen socialdemokratisk jantelag från min sida.

mvh
Bertil

Lynxx
0

Självklart får du tycka vad du vill! Fattas bara! De gör ju jag åxå ;-)

Ludde e en mycket bra tränare & uppfödare - inge snack om den saken. Men kusk i hårdare sällskap…njae. Han må vara Kung på J & Å - men mot tuffare motstånd fr t.ex. S så kommer han till korta. Men så vare ju med Goopen Sr åxå - "Goop emot" sa man ju en gång i tiden.

Ja ska så småningom kolla upp Luddes vinst% i V75 vs de andra fräsarnas %

Ha de!

Bertil
0

Håller med i vad du skriver, ang. det att Ludde troligen är bättre uppföadre och tränare än kusk…. finns ganska många mätpunkter att plotta en succe-linje ifrån.

mvh
Bertil

Lynxx
0

Att vara en duktig Ingenjör & bygga en bra racerbil gör en inte automatiskt till en bra racerförare - de e en sak att säga hur det skall göras - ngt helt annat att göra det.

Teori & Praktik - helt olika talanger som krävs.

Lynxx
0

Vart dubblet :-/

myhedberg
0

håller med 3# det är sånna som ludde vi behöver inom travet ;D även fast jag inte  tycker han kör som en kung varje gång jag ser honom ? Men alla kan väl inte vara bäst jämt eller? :)