Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 340 ggr
ThomasH
0

V75-2 Skelleteå 16/9-06

**V75-2. Tvilling.
**2140 V

1 In Bloom - Jansson T 22200 16,1

2 Bunnahabhain - Kontio J 21121 15,0

3 Intrip Frontline - Pettersson T 32115 16,1

4 Zillens Victoria - Hedin L 51201 15,9

5 The Amazing Grey - Nilsson R 03223 17,0

6 Flamingo Broline - Nygren P 11150 16,4

7 Magica af Djupmyra - Eklöf B 02015 16,3

8 Staro Verona - Ohlsson U 31353 16,3

9 Västerbo Atlantic - Eriksson U 63151 15,7

10 Gims Madde - Lindqvist O A 20001 15,4

11 Lobys Christin - Eriksson J 13100 16,0

12 Saras Victory - Melander M 11013 17,0

lazze1
0

2 med Kontio,måste väl ändå få dit den snart???

lazze

lazze1
0

Här behövs det nog kanske fler ideer.

lazze

ThomasH
0

Ja, Kontio med kuse med namnet som ingen kan stava till Bunnahabhain ska nog ses som favorit

ThomasH
0

Intrip Frontline som var hårt betrodd senast svek, men då var hon brustig. Nu varnar stallet för full form igen.

ThomasH
0

Dessutom så har Flamigo Broline den bästa farten i kroppen, men formen är svårbedömnd

ThomasH
0

Läste också att Zillen Victory sprang barfota runt om för första gången senast och var enormt förbättrad, samma balans nu också.

Bertil
0

Mitt första val är Bunnahabhain vilket ju är namnet på en bra single malt whisky från Islay OCH medlem i ett av mina fina Guldstall Karlssons Klister. Hoppas hon sopar hem en fin placering. Såg att DN valde denna bäver som spik.

mvh
Bertil

lazze1
0

Vad säger Ni mina herrar?Godkänner Ni denna som spik för kamelerna?

mvh

lazze

Bertil
0

Ett bra spikval tror jag.

mvh
Bertil

ThomasH
0

Du bestämmer, jag garderar. Ston är ston.

lazze1
0

Bertil säger bra,Thomas säger,ston är ston,då ställer jag om frågan så här:Vilken/vilka alternativ till spik/spikar har Ni till era egna system?Om Ni nu gör något vid sidan om.

mvh

lazze

hafor
0

Precis som Thomas säger är ston fortfarande ston. Samtidigt känns Bunnahabhain som den överlägset bästa hästen.

Men, det är ju alltid roligt att fälla omgångens största favorit.

Det är alltid svårt att balansera mellan "logik" (spika de som känns starkast), känsla och "önskan" att fälla en stor favorit.

Du har sista ordet Lazze Flört

ThomasH
0

På mitt system så spikas Ace Broline och Elias. Visst kan jag tycka attBunnahabhain är en mycket bra spik, men som hafor säger, hon har blivit omgången bank i alla tidningar och en sådan klen bank vill jag fälla.

lazze1
0

Visst är det så Hafor,alltid roligt att höra andras åsikter om spikar.Själv har jag alltid förordat att försöka att hitta en eller två spikar,ej favoriter,som står i 6-7 gånger,hittar man dessa och går emot storfavoriterna,ja då är man nära till dom stora pengarna.Förstår du min tanke?

mvh

lazze

hafor
0

Jodå, jag kan känna igen mig själv i dina tankar. Samtidigt har jag lärt mig att jag ibland ska ta en spik som står i 80%+. Men det måste vara av samma övertygelse som vilken annan spik som helst.