V75-6 Solvalla 4/10-08
Lopp 9. V75-6 DD-1 Tvilling. Auto. 2140:
1 Golden Tilly - Kihlström Ö 0d016 13,1a
2 Brian Key - Svensson K 15244 12,0a
3 Debbie Brodda - Takter J 40310 11,7a
4 Days of Glory - Svanstedt Å 40523 12,1a
5 Korvet Klintholm* - Uhrberg T 03110 11,2a
6 Hoof Beats - Adielsson E 123d6 13,2a
7 Mighty Value - Söderkvist S 23720 13,4a
8 Loy Lavec - Ohlsson U 11140 11,9a
9 Timetosaygoodbye - Larsson F B 10024 11,5a
10 Excallibur* - Kolgjini L 0dd31 11,5a
11 Dude Kemp - Goop B 52212 12,4a
12 S.J.'s Photocopy - Lennartsson P 2d133 12,3a

Getingbo, spik eller alla…

Debbie Brodda sticker till spets och avslutar sedan med en rackar rökare när det andra har kört färdigt.bara hon inte hamnar 3:e inner då…

Brian Key passas;)

varken spik eller alla…men många i detta lopp. speciellt dom på på vingen.

Brutalen #4 Vilka vill du ta bort här?, utveckla gärna din ide för jag tycker det är intressant att läsa hur du läser loppet.
Brian key är mer stark än explosiv. Han ska kanske med, men det finns ett antal som jag rankar högre. Korvet måste man (tyvärr) ta med liksom duktige Dude Kemp trots trist läge. Ni får en bubblare i Loy Lavec, vilken mkt väl kan stå på tur. Minns också att Excalibur verkligen kan avsluta snabbt.
mvh
Bertil
Excalibur fick ju mycket gratis senast när ludde körde mot Korvet med sin häst, Glee Face. Sen lämnade han ju ett fritt OS åt takter när han vek ut i andra på upploppet oxå.
Sj's Photocopy har gjort två mycket bra upplopp i de senaste starterna… men tolfte spår i silver är ju inget vidare

Bertil Matts som är med i bolaget.
Gick ur Brian Key när den började springa in pengar han sålde sin andel för 1 krona….
Man lider en del med han;)
Plus han alltid är en trevlig sympatisk person.
SÅ Lite förkärlek och inside info fås alltid innan den skall starta!
Och denna vecka är allt bara bra med hästen;)
Pratade med Kjell S. idag och han tycker att Brian Key kan vara med I segerstriden. Hoppas på en bra position från spår 2 och högt tempo.
Matts

ty Staketkusken!

JA men skriv nu ej om detta på travkonsulten som du gjorde med elektras!
Detta är ej för travkonsultens medlemmar jag skriver.

Då är det sista inlägget/ Staketskusken/Demon sid skriver.

…..
spika nr 7, avd 1
Jag ger mig aldrig, tycker återigen att Korvet Klintholm är överlägsen detta motstånd, distansen är dock inget plus för Danarks bästa häst

Hej Staketkusken
Jag tycker det Elektra skriver är väldigt bra och om jag talar om var jag hämtat infon och från vem och dessutom talar om att det är en väldigt duktig travkunnig person ser inte jag problemet ??
texten var avsedd till en annan väldigt duktig kallblodsexpert att "bita i"
Är du sur på travkonsultens medlemmar?
Jag har kopierat text från travkonsulten och lagt ut här också…..
Jag förstår inte vad du är ute efter….
Tror du det är ensamrätt på informationen på internet får du tänka om
no hard feelings…om ni inte vill att infon här sprids till andra människor får moderaterna för sidan tala om det för mig , inte du…
Hur många här tror du inte är och kollar på travkonsulten??
Jag tänker inte sluta skriva här på grund av detta//Richard//Travrichard//sencwinnie//etc….
Att sprida information över nätet är inget problem, förutsatt att man inte sprider den ordagrant utan refererar till texten och alltid anger källan

Då gjorde jag fel eftersom jag kopierade texten av ren lathet, skall skärpa mig ;) ty för ditt snabba svar Thomas

#5 - jo det jag menade var: att strecka alla på vingen 1-8. könns som väldigt öppet i detta lopp som du skrev tidigt.
därav kan jag inte läsa loppet för i detta läge finns det 10 sätt det blir kört på så jag orkar inte skriva ner det utan sätter alla på vingen 1-8 som ev. segrare.
men på bongen har jag endast lirat 1,2,3,5,6,10
och 10 Excallibure tog jag för han var så spelvärd med sina 14% så istället för 1-8 blev det dessa 6 för det var vad jag hade råd med. -:)

9&12 gör upp om det i spurten

#19 ty Brutalen

#21 - ehh?! jag var heltfel på det. visst, men det var ca 90% av alla andra. Dynamit hade dock helt rätt. hoppas han fick utdelning denna dag. -:)