V75-7 Sollvalla 4/10-08
Lopp 10. V75-7 DD-2 Tvilling. Auto. 2140:
1 Teaser Elegance* - Svanstedt Å 11124 12,3a
2 Device - Eriksson H 21134 12,0a
3 Orso - Jansson G 04122 12,9a
4 Staro Allentown - Goop B 20210 13,0a
5 Don Ariel* - Goop O 21432 12,7a
6 Dad's Launcher - Kihlström Ö 515d0 13,2a
7 B.B.S.Bigtrade - Lindblom C-E 21111 13,5a
8 Akjas Funnymaker - Bergh R 11131 13,8a
9 Fire - Adielsson E 11d2d 13,7a
10 Brioni* - Takter J 11111 10,8a
11 Strong Boy D.E.* - Blomqvist M 12111 11,3a
12 Quantum Classic* - Jansson T 22022 14,1a

mumma, ska vi kunna sänka Brioni denna gång tror ni?? och i så fall med vem?
Är Lövgren avstängd eller? Takter bakom Brioni* är kanske ingen nackdel

Strong Boy D.E kan få en bra rygg. Det blir nog körning mellan Åke och Björn om inte Staro Allentown galopperar igen.

tycker inte att man ska räkna bort B.B.S.Bigtrade från spetskörningen. kan bli en riktigt raketupplopp om det blir överpace. -:)

Oj vilket intressant lopp. Inte många gånger Brioni fått kuta bakifrån. Om han nu inte blir släppt till spets igen..
Vinner han bär det upp i Guld kanske intr. av 2a istället och ta en omgång till i Silver något att fundera på.
Tror att BRIONI vinner igen, kan komma igenom bra från start ( rygg på staro allentown ). TEASER ELEGANS är inte snabb nog att hålla spets + åke vill köra i ryggar, vissa det ganska tydligt senast, Värst emot är STARO ALLENTOWN lär ta spets
Kan bli chans spik på BRIONI

B.B.S Bigtrade ska i alla fall bli kul att se. Hoppas, hoppas han kommer till ledningen och att Calle kör där när Brioni kommer..
Tänk vilka bra hästar som är med egentligen. B.B.S Bigtrade, Strong Boy D.E, Teaser Elegance, Staro Allentown, Fire, Device. Sjukt bra klass, men ändå ska de inte ha någon chans mot Brioni. Tycker lite synd om dem.
Men trav är trav, allt kan hända ;)
Håller med Hanna, detta blir intressant… dock är Brioni minst en halv klass bättre denna gång när Sveriges bäste körsven sitter upp i kanoten.
mvh
Bertil
#7 Har för mej att Orso är startsnabb också, kanske kan snuva Staro Allentown på ledningen

Ju mera 1 ttor i raden ju närmare en 0 a ;)
BERTIL !! du skrev Sveriges bäste körsen sitter upp.
Är det inte så att Takters smeknamn är VINGEl-TAKTER det här vinnerStaro Allertown.
Lär bli körning från början, borde passa Brioni. Skulle vara kul att försöka sänka honom men är ju ett getingbo om man börjar gardera. Blir nog spik på mina system, eller iaf de flesta.

Lindblom kommer få jubla vid målgång. BBS Bigtrade vinner lätt.

8# Den klyschan gillar vi;)

5 7 strukna ….

jahepp, det gynnar ju Brioni ännu mer. (läs: färre att runda)

Brioni med vingel-johnny för att vinna detta gäller det att hålla bootsen i fotstöden och rakt spår hela vägen
Massor av strykningar - Goop kommer väl till spets billigt denna gång - nu när ORSO e borta. Kan bli farligare nu iom detta.

fan vad jag skrattade gott när Goopen galopperade. -:D
Jasså? Inte så kul tycker jag själv. Och då förlorade jag inte några pengar på det direkt.