Resultat V-75 Skelefteå
Det är ju själva fan(ursäkta uttrycket)min första tanke var Khabibulin och Thomas förordar Intrip Frontline,hade jag varit lite mera vaken och läst igenom och noterat lite bättre vad som skrivits så hade 75:an sätat denna gång.Detta grämer mig verkligen så utav 5 hästskor så ger jag mig själv minus en för att inte följa upp ordentligt vad som analyserats i veckan.
mvh
lazze
Ja tyvärr, vi tar nya tag. Själv så missade jag min spik av Ace Broline, så det blev 13 femmor och en sexa på mitt lilla reducerade system.
Grattis Thomas!Hoppas att folk lägger sina nästavinnare i nya gruppen bevakningar,för man ser att det är lätt att glömma,och då är det jättrbra att gå dit och kolla.
lazze

Jadu Lazze. Jag vet hur det känns, men sånt är travlivet ibland. Man får kämpa på för att försöka lyckas en gång på 10-15.
Jag tror dock det viktigaste är att inte ge efter för motgångar utan hålla samma strategi hela tiden.
Idag var det ju betalt för gardering av Bunnahabhain som dock hade vunnit superenkelt om galoppen inte kommit, men eftersom det gäller att trava hela vägen så gick det inte.
Min Garland Launcher fick ju allt gratis när Simb Chester galopperade bort sig i starten. Jorma hade en riktigt nattsvart dag. I just V75-6 var annars LarsM's tips Timjans Kap den bästa hästen i fältet som blev tvåa efter den tunga resan i 3:e spår nästan sista varvet. Den ska vi spela nästa gång i finalen!
Jo visst är det så att trav är trav,men när man är rätt ute och så tappar man bara den informationen man givit då blir åtminstone jag bitter på mig själv,för det blev ju fina pengar.
lazze
Lämnar över till Thomas och önskar honom lycka till på Örebro.Nu har vi smånosat på 75;an länge nog,tycker att det är Dax nu,och jag hoppas att det är Du Thomas som får det att lossna.
mvh
lazze
Då klarade du dig bättre än jag. Jag missade min spik Bunnahabhain och fick 1 st 6:a och 4st 5:or
mvh
Bertil