Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 358 ggr
ThomasH
0

DD Umeå 21/10-05

Tycker att DD:en är lite svår även denna gång. I DD1 lämnar jag favoriten bakom mig och markerar istället 9 Scarelli som Bo Eklöv tror mycket på och Judge Not, som jag tror mycket på, bästa hästen. i DD2 så målar vi på med streck. Tycker inte att Kipkosgei är någon hjälte, även om Bo Eklöv tydlige lyckade lura honom först över mållinjen senast. Bo Eklöf själv är mest rädd för 2 Time Is Time. Jag tror mest på 12 Thelsey Boko fast spelarna tror mera på 7 Bowie Mant, med springspår så ska han räknas och 8 Bellini har ju skrällt på V75

DD1: 9 Scarelli, 3 Judge Not

DD2: 6 Kipkosgei, 2 Time Is Time, 12 Thelsey Boko, 7 Bowie Mant, 8 Bellini

Lise-Lotte
0

Jag tror att Eklöf kan få en trevlig kväll och rankar dem först men feg som man är Generad dubblar jag dubbeln

DD1; 9 Scarelli kan kanske dra nytta av Fredrikssons tanksstyrning men chansen finns ju att hon kan rinna undan igen så det får bli ett streck på den oxå 5 Chilavert

DD2; 6 Kipkosgei har jag jagat på rikstoton men det får bli nudå istället men garderar upp med nästa som sitter där snart igen 8 Bellini

Tyvärr lite tråkiga odds på dessa kombinationer men men

//Lise-Lotte

hafor
0

DD1: 5 Chilavert DD2: 12 Thelsey Boko

Känn på den!Flört

zubzero
0

Kanske DD1: 5

DD2: 8

Den du!   ;)

ThomasH
0

#2, #3 Ni tror mycket på Chilavert, hon står ju mycket trångt inne i loppet, på pengarna, men ni vet nog bättre än jag 

Välkommen ZubzeroSkrattande

zubzero
0

Tackar.

hafor
0

Asch. 2:a med nos och 3:a räcker ju inte tyvärr Fundersam

DD1: 10 Breezy Broline DD2: 7 Bowie Mant

DD-odds 260,07