DD Bollnäs 18/9-06
Att Davidov förlorar DD1 tror jag inte på han har kanonform och stallet är mycket uppåt. I DD2 så ser vi kallblod och jag spelar emot den norska favoriten. Järvsöfaks-avkomman Lillboda Faks har bra kapacitet och Sören Erikssons Lax Järven har blivit bortglömnd, dessa garderar vi den norska favoriten Lome Stjernen med. Plockar även med Samule Rhens segermaskin Lill Barry.
DD1: 6 Davdov DD2: 2 Lillboda Faks, 7 Lax Järven, 3 Lome Stjernen, 14 Lill Barry
Lycka till
Lillboda Faks har startnummer 2 för er som spelar utan att titta i startlistorna.
mvh
Bertil
Tar bort favotiten i första och spelar med 1,3-7,ikväll skall det sjöas rejelt.
mvh
lazze
Tack, Bertil, jag har ändrat
mvh/Thomas
Lycka till med spelet grabbar.
Fick inte till det själv, eftersom om Davidov vinner så ka det bli ganska favoritbetonat och ska man spela emot honom så blir svårt att dra gränsen. Jag sitter bredvid ikväll.
mvh
Bertil

DD1: 1,3,5,6
DD2. Nr 15 Jocke R.G. som är en femårig son till fenomenet Järvsöfaks. Den här grabben är bra för klassen och är under fortsatt utveckling. Har nu inte startat sedan juli månad, då han avslutade mycket starkt till andraplatsen bakom Lill Barry.
Det blir 30 kr i insats

Jag tror du kan ha rätt Thomas. Sören Eriksson kan mycket väl plocka hem båda dubbelloppen.
Lucky Dream B.L fick lite förvånade spets och vet ju att hemmahästen biter ifrån sig. Lome Stjärnen var överlägsen
DD1 8 Lucky Dream B.L DD2 3 Lome Stjänen
Odds: 28,0
Utan att vara besserwisser på det minsta vis, så hade mitt 12 komb-system gått in, men som sagt när man inte har bra feeling är det bättre att stå utanför.
mvh
Bertil