Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 301 ggr
emsems
2006-09-22 13:27
0

SÄG TILL!

SÄG TILL!

i nyaste häst&ryttare så skriver ledaren om hur lite hästsport det är på tv, och att om det är, så är det på fel tider. tv-cheferna tycker att det är tillräckligt, emn alla vi tycker att det är för lite!

skriv din mening!

skicka in dina åsikter till: hast.ryttare@ridsport.se märk brevet "upprop" och så ska dom vidarebefodra alla breven till sportredaktionerna

skicka in du med! Jag har iaf gjort det. jag vill se mer!

Bertil
2006-09-22 14:02
0

Tycker att det är tillräckligt med hästsport i TV versus andra program (om man räknar in TV4 och Eurosport). Det visas ju en del från olika ryttatävlingar och jag undrar om det visas så mycket mindre hästsport an det visas t.ex. friidrott. Även om vi här iFokus har många medlemmar som gillar hästsport, så ska det ju balanseras mot andra intressen. Många läser t.ex. böcker (men inte jag dock), men inte är det väl speciellt många bokprogram på TV?

Däremot kan man fråga sig ifall såpor och realityserier typ Idol, Big Brother, Robinson o.s.v. är normalrepresenterat eller ej. Detsamma gäller även alla matlagningsprogram. Här känns balansen lite sned utan att gå in på vad som är bra TV eller ej (där brukar jag generellt ha ganska olik uppfattning jämför andra människor).

mvh
Bertil

emsems
2006-09-22 15:23
0

helt enkelt får alla gå in för att trycka på vad man vill se!

lazze1
2006-09-22 16:34
0

Själv förstår jag inte riktigt frågan??

lazze