V75-2 Örebro 23/9-06
**V75-2. Tvilling.
**2140 A
1 Lucky Leber - Ohlsson U 11d23 14,8a
2 My Gentleman - Erixon L 11112 14,9a
3 Simb Revolt - Lindblom Å 01310 14,7a
4 Orso - Jansson G 31004 14,2a
5 Ricard - Goop B 02011 14,0a
6 Atlas Gold - Andersson M J 32121 14,5a
7 Katrin Neo - Kihlström Ö 41510 14,5a
8 Bumblebee Mejl - Nilsson L 11d15 14,7a
9 Nesmile Will - Persson H K 01201 13,0a
10 Lucky Bleau - Svanstedt Å 51323 13,3a
11 Uncle Thom - Uhrberg T 01643 14,3a
12 Diamond Space - Frick J 511d5 13,5a
5Rickard susar till lednigen,kanske kan va en chansspik
lazze

#1 Nja, jag vill nog gärna ha med My Gentleman här. Spik på den eller ett starkt 2 hästarslås..
5 Ricard tror jag mycket på men 2 My Gentleman bjuda upp till match,.. Kan inte se någon annan häst vinna. Det skulle isåfall vara om de tokkör om ledningen och många meter efter det.. Iså fall sticker 4 Orso nosen först :D
Kan upplysa mina herrar om att idag ons 20/9-06 klockan 18.30 så är det endast en häst spelad vinnare och det är My Gentleman som någon lagt 8700:- vinnare,kanske kan va nått å tänka på.
lazze
Oja, men det är långt kvar, 8700 på vinnarspelet imponerar inte. Men, han är en av 2 som kan vinna loppet
Thomas!Om jag förklarar mig,det är EN spelare som lagt in den summan och jag vet vem,och vet du varför?Jo för att få upp oddset,förstår du nu?
lazze
Aha, nu är jag med, tack Lazze.
Vet inte va jag ska säga eftersom en spelare lag in en stor summa i början på veckan,om det ska bli spik här,eftersom personen lag in så mycket endast på vinnare så kan man tro att han har väldigt torrt på fötterna.Vanligtvis så brukar man spela vinnare och plats,för att få möjligheten att få tillbaks insattsen om den inte vinner.Här får jag nog klura och ta reda på lite fakta.
lazze
Han kanske kommer in senare i veckan och spelar en annan summa (större el. mindre) på en annan kuse som han också ser som trolig vinnare
mvh
Bertil
Precis Bertil,den tanken slog mig också tidigare,de ska vi ta reda på.
mvh
lazze
#9 Bertil dina farhågor är bessannade.Håll ögonen på Katrin Neo.
mvh
lazze
Bra lazze, detta blir intressant att flja och inte minst följa upp
mvh
Följa John
Och just Katrina Neo är ett tidigt streck för mig, hon har ju mött årgångtoppen och ska bevakas
En rensare som vi ska se upp med är Atlas Gold som nu tänker springa barfota för fösta gången, senast var han ju med och utmanade Ricard med skor.
Kuskändring på 1 Lucky Leber körs av Erik Adielsson.
lazze

#14 Håller med dig om Atlas Gold.. Räcker det med 2, 5, 6, 7? Tror jag lämnar bort Lucky Leber trots kuskplusset då spåret inte alls är bra för denna häst.
My Gentleman har nu seglat upp som favorit. Läs gärna intervjun med med Lars "Krysset" Erixsson " "Lasse Kryss hoppas på en etta"
Japp, det bör räcka Kaitsu. Det finns ju mycket annat att garnera också :-)
mvh
Bertil