V75-1 Örebro 23/9-06
**V75-1. Tvilling.
**2140 A
1 Baloo Skift - Sundberg H-O 10131 13,5a
2 Domain Launcher - Goop B 22340 12,9a
3 Paul November - Sjunnesson J 11200 14,0a
4 Vilde Gral - Danielsson B 03312 13,2a
5 Cassius Saar - Söderkvist S 52224 13,6a
6 Talang Sund - Lennartsson P 41622 12,7a
7 Celebrity Photo - Adielsson E 2d131 14,3a
8 Jojo Orly - Ohlsson U 21436 12,3a
9 Aggas Jazzy - Kihlström Ö d12d1 13,4a
10 Loverboy Pellini - Uhrberg T 05011 13,1a
11 Copper Beech* - Lugauer C 14114 12,0a
12 Limerick S.I.R. - Lindblom C-E 260d1 13,8a
Då börjar vi på ny kula och försöker att inspirera Thomas med våra ideer,
7 Celebrity Photo,är jag svag för.
lazze
Celebrity Photo struken,behöver vi inte tänka på att välta den.
lazze

Här streckar jag Domain Launcher, Talang Sund och Paul November… blir förmodligen några från bakspår också.
6 Talang Sund står bra inne , Exakt 700 000. Den står sig vädligt bra här, mycket bra på slutet. Ska bara vinna tycker jag… värd en seger.. Enda frågetecknet….ny kusk ?
Loverboy Pellini har form
Agass Jazzy har full form som hela stall Walmann. Läget är ett typiskt gubben i lådan läge. Annars håller jag med om att Talang Sund står inne med exakt summa, en krona till och han lämnar klassen
6 Talang Sund har dessutom vart 2:a 2 gånger i rad från spår 12 efter 2 stycken mycket bra spurtar… Måste bara vinna nu !
Jojo Orly struken.
lazze
Förordar nog lillgoopen här,men det kan bli några streck till.
lazze
Vilde Gral och Cassius Saar se upp me dom Thomas om du tänker ta många här,så är dessa streckvärda.
lazze

Vad tror ni om Copper Beech?
Farlig, men tror ,men tror att han är bortlottad denna gång.
Då kan man istället fundera på vad man tror om formtoppade Hans-Ove Sundberg och Baloo Shift?
Domain Launcher talar Håkan varmt om.kan vara på gång igen.Men jag tycker Lill-Goopen är lite upp och ner i sina styrningar för tillfället,nån annan som har åsikt om detta?
lazze
Ska med på kupongen utan tvekan, står mycket bra inne i klassen.

#12 Oki.. tror dock att den kommer med på min kupong.
Angående Baloo Shift så läste jag nånstans att dom skulle göra någon ändring i utrustningen som fallit väl ut i träning. Kan vara en rysare med stort R..
Cooper klarar han distansen?Och detta spåret?Är den inte också lite sprinterbetonad och vunnit sina lopp från ledningen?
lazze

#17 Förvisso mer gynnad av kort, men det ser ut att bli en rätt hård inledning vilket gynnar Copper Beech som alltid håller farten hela vägen.

Den här gånge får Conrad revansch. Spik på Copper Beach! Han bara vinenr.

#19 Är du så säker hafor?? Fick oxå en känsla för den tidigare.. bra bra.. Hyfsat bra på strecken också.. men jag vågar nog inte spika trots allt. Återstår att se imorrn

Säker kan man väl aldrig vara, men min magkänsla säger mig att han vinner och då måste jag lita på den ;-)

Sant så sant..
Hafor, spika en kuse från 11:e spår tycker jag är tveksamt, med tanke på att Talang Sund ny slipper bakspår för första gången på mycket länge och stå inne i klassen exakt, en krona till och han går upp en klass.

Jag håller med ditt resonemang och det är inte helt genomtänkt att spika Copper Beach, men direkt när jag såg loppet kände jag Copper Beach. Drt har funkat förut, men självklart ingen garanti ;-)