Trav iFokus

Trav

Etikettbevakningar
Läst 589 ggr
ThomasH
0

Bevakningar från Örebro 23/9

Tyckte att Nesmile Will ska bevakas nästa gång. Han avskutade sylvass ute i spåren . Samma sak gäller Gazza Degato som kom som skjuten ur en kanon på upploppet. Parisienne var mycket tapper i dödens och ska spelas nästa gång.  Och givetvis så spelar vi Nouveau Riche nästa gång. Hon var ju den moraliska segrar som via döden tog över och blev utknuffad så att Örjan fick en lucka som han inte förtjänade. Bat Boy kom med en visslade avslutning och hade Kent Knutsson gått lite tidigare så hade han hunnit fram

Ted_trav
0

jag håller med dig

Bertil
0

Moralisk vinnare var INTE paul november i första, så honom ska vi "garnera" även i fortsättningen…ren röta att han kom fram!

mvh
Bertil

hafor
0

Copper Beach är ju ingen överraskning precis, men det var ju verkligen en moralisk vinnare att bevaka. Men nästa gång blir han säkert favorit istället. Det var ju i alla fall inte helt fel att spika honom trots allt. Utan den tur som Jörgen hade skulle han ju vunnit.

hafor
0

Jag tycker även att Gin T Annie i V75-5 spurtade bra till andraplatsen från kön och kan vara på väg i form.
Orso i V75-2 kanske kan vara något på 1640m med tanke på hur enkelt han tog spets. Han höll ju enkelt ut Ricard som skulle ta spets.

Rickard007
0

**Dalshan As.
**Var fyra, nära platsen..Bättre placering än av de flestra trott (inte jag)