V75-1 Solvalla 30/9-06
**V75-1. Tvilling
**1640 A
1 Spoon Hornline - Svanstedt Å 022d1 11,1a
2 Sanna Fame - Andersen T d0061 12,6a
3 Eli Sea - Kihlström Ö 00210 11,3a
4 Needles'n Pins - Kolgjini L 03250 11,8a
5 Sonett Sund* - Malmin K 03022 13,1a
6 Twigs Kayo - Uhrberg T 31033 12,7a
7 Sara Lu Hanover - Jansson T 42033 11,8a
8 Zoccer Wadd - Lennartsson P 21020 11,7a
9 Suzanne - Adielsson E 12d00 11,8a
10 Sävaflickan - Goop B 41162 12,4a

Här kan det väl vara läge att spika Zoccer wadd som har varit ute mot lite bättre kusar senast tiden. Dock inte det bästa läget
Skojjar du ?
SPIKA ZOCCER WADD ?
1. Per Lennartsson kör
2. Spoon Hornline bricka 1, 1640 och Åke kör den trots att han inte äger. Likamed att han väljer att köra den såklart,,,
Finns inte på världskartan att Spoon Hornline ska förlora !
ne jag håller ,med dig ola för jag tror nämligen att eli sea kommer pressa sig till täten sen kommer zoccer wadd upp och pressar sönder hon totalt
Nej nej… Kan inte tänka mig att Spoon förlorar detta.
Plus att ÖRJAN kör Eli Sea Och jag har ALDRIG sett att han har pressat sig till ledningen med en som inte är favorit…
Nej Örjan vill bara ha ryggar .

Må så vara, men tror ändå att Zoccer Wadd spurtar ner alla på upploppet. den som lever får se
Sävaflickan skulle ha behövt en lite längre distans, så här tror jag mycket på Zoccer Wadd, men att spika denna bäver…njaee…jag är skeptisk!
mvh
Bertil

Det enda som talar mot henne är väl spåret på den här distansen
Tycket inte Zoccer Wadd imponerade senast som mycket betrodd. Nu ska det det bli intressant att se vad Örjan kan göra bakom Eli Sea och Ludde brukar slå till jag vet att han håller Needles'n Pins mycket högt, och rätt var det så springer han kanske i trav också.

Spoon Hornline eller Needles'n Pins gör troligen upp om detta.
Hafor en guldSTJÄRNA till dig..
Du är helt rätt ute, om någon ska ta Spoon så är det Needles'n Pins efter ett drömlopp !

#8 Thomas, vore det inte bättre om Needles'n Pins travade ;-)
Va ?

#12 Det är bara ett litet skämt baserat på det sätt Thomas skrev inlägget. Om du läser texten noga så får du uppfattningen att hänvisningen
"Ludde brukar slå till jag vet att han håller Needles'n Pins mycket högt, och rätt var det så springer han kanske i trav också"
antyder att det är Ludde som ska springa i trav ;-)
okej… men ingen rår väl på Spoon Hornline ?
Vinnare 7 Sara Lu Hanover.
lazze
Nej Lazze, Jag har aldrig varit imponerad av Sara Lu Hanover, tycker att detta är en vek överskattad dam
Hoppas att det är fler som har dina tankar Thomas.
lazze
JA du har konstiga tips Bertil .. Sara Lu Hanoover kan aldrig räcka till seger här !

#18 Hur fick du in Bertil i den disskusionen…
. Du har väl inte varit och smuttat på pappas flaska…
Menade förstså Tohmas… EMn då menar jag inte det dära med "konstiga tips!
Hur var det med pappas flaska? Det är Lazze somt tror på henne.
Sara Lu Hanover har fått fart på skrivandet här.Det gälder mig,blir intresant att följa fortsättningen.Hoppas att kommentarerna även kommer att hagla över mig efter loppet på lördag.
mvh
lazze
Tufft nu Rickard!!!!

mvh
Bertil
Vad blir tufft? :P
tror jag att sponn horline vinner start till mål
bra spik
vem skrev vad….pappas flaska…kan inte vara mycket kvar :-)
mvh
Bertil
Fattar inget enmn skitsamma :P
Vilka miner det kommer att bli imorgon när Sara är först över linjen,hur många kuponger åker där???
lazze
Hmm just nu 96 % som åker.
Eller 4% som undrar varför fan dom hade med den sopan ;)