Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 1093 ggr
ThomasH
0

Tidningarnas Tipsliga

Här kommer tidningarnas Tipsliga

mvh/Thomas

staketkusken
0

Snabb anblick HUR kan man spika från spår 12 på Jägersro??????
Sydsvenskan vem tippar där????????

TexasTour
0

Det var väl Svenska Dagbladet som spikade från spår 12 inte Sydsvenskan? Den som tippar i SVD är en fd skribent här på TravIFokus som tyvärr "skrämdes" bort av några mindre förstående skribenter. Den här sidan har tappat mycket sedan han försvann, hans kunskaper talar för sig själv då han leder tipsligan.

För övrigt så bevisade Johnny Takter änn en gång att han är otroligt överskattad som kusk. Det var svårare att förlora med Joel Cortina än det var att vinna. Takter är allt som oftast otroligt dåligt påläst på motståndet.

Tack för mig!

Mvh TT

ronamic
0

Hehe texas, vet inte om du är medveten om det, men det uppstod flertalet dispyter mellan staketkusken och rickard förr i tiden så jag antar att staketkusken är medveten om vem som tippar var ;)

brutalaccent
0

kul att det går bra för Rickard.

kan vi ju läsa om hans drag på SVD istället för här. -;)

av någon underlig anledning är han lite ödmjukare i tidningarna.

Hannna
0

#2 Takter är otroligt ojämn.(Som förstakusk på stallets hästar så är han under ständig hårdgranskning;) ) Men när han är på topp är det inte många som slår honom på fingrarna. Men när han är i en dal, ja då funkar ingenting..

TexasTour
0

#3 Jag har full koll…som vanligt!

ina-scot
0

Vad har ni för krav på STEFAN PERSSON som kör en hel del av era hästar HANNNA, för i minna ögon så är han född i en form svacka, han kör inte in många kroner,eller

Springfield
0

Jag och "Staketkusken" dvs Fredrik Jonasson är faktiskt vänner (tro det eller ej). Vi har ju som sagt haft en del diskussioner, vilket jag även har haft med andra personer här…

Diskussioner är nästan en underdrift, slagsmål passar bättre.
Många gånger har jag skrivit saker som inte varit speciellt passande (även om jag än idag tycker att jag hade rätt i sakfrågan) och det är inget jag är stolt över. Sådant men helst inte vill kännas vid numera… (ungjävel man var, kanske fortfarande är?!)
Förhoppningsvis har jag mognat lite.

Tack Brutalen!

Mvh
Rickard Hansson

Och, ang spiken. Hon avr inte alls bra för dagen, men det jag tror inte att hon fick en hostattack bara på grund av spåret… Vi tar nya tag!

Hannna
0

#7 Han kör sina "egna" hästar som kom från hans egna rörelse(Bring Me hästarna bla.). Men sedan får han oftast köra stallets 2:a häst. Generellt de lite sämre hästarna. Och med det materialet kör man inte in många kronor. Tycker han kör helt okej. Ingen toppkusk direkt men han gör inte bort sig heller.

Springfield
0

Citat från Hanna: "..Och med det materialet kör man inte in många kronor…"
Hehe, vi pratar om andrahästarna i ett lopp där Kari Lähdekorpi (tvåa i tränarligan) kan ha upp till fem(!) startande hästar.

Det är ju RIKTIGT bra hästar, tänk vad en amatör skulle bli glad om han fick in EN sådan häst i träning.

Ta inte illa upp Hanna, men du fick det att låta som om det bara var "skräp" han fick köra :)

Må väl.