Trav iFokus

Trav

Etikettv65
Läst 469 ggr
Bertil
0

V65 Bollnäs 3/10

Tänker mig ett litet reducerat system till kvällen tävlingar i "Knivarnas Land". Mitt spikval i nuläget är Sunpower c.g. i avd 1. Ett annat alternativ skulle kunna vara Indian Go i Avd.1, men just så väljer jag att garnera Indianen med Izor Rick och en annan indian, nämligen Geronimo Carjan.

Nordsvenska loppet i Avd.2 känns öppet även om jag tror mest på (Sport) Gideon.

I Avd.4 tar jag i första hand tilläggshästarna Ava Svarten och Min Faxen. Men vågar inte lämna den just nu hårt nedspelade Nordjänta.

I den 3:e avdelningen tar jag först med Nestor Lindberg och hans uppsittning med Grizzly. Loppet är långt och jag det tror jag passar detta ekipage. från spår kan dock Goldplay hamna fint till och även om distansen kanske är den bästa, så kan placeringen bli väldigt bra. Det är dags att vakna för 1.Turbo Overload och kanske redan ikväll?

mvh
Bertil

akeb
0

Hittade ingen som kändes riktigt bra….skall man nämna någon så..9 Moe Tor (V65-2,  hänger med bra men har svårt att sätta nosen först. Tufft motstånd med hänger med bra som sagt..

mvh

Åke

Bertil
0

Tack för svar. Dock ser det ut att bli sunpower som spik

mvh
Bertil

akeb
0

9 Moe Tor blev trea till plats odset 3,62

mvh

Åke

Bertil
0

Sport Gideon vann!! Liksom fyra andra som nämndes i min inlaga, d.v.s. av nämnda 12 bävrar kom 5 först tillbaks till hyddan :-)))

mvh
Bertil