Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 2471 ggr
TexasTour
0

Nya ATG-sidan!

Nu börjar jag bli mer än irriterad. Den nya sidan fungerar inte alls som den borde. Visst, lite barnsjukdomar får man väl stå ut med i början men nu är snart tålamodet slut. Det är näst intill omöjligt att köra lopparkivet. Jag får inte bort "Escape-meddelandet" hur många gånger jag än trycker på F5 mm. Systemet är fullständigt värdelöst. Sidan laddar långsamt och det finns inte mycket som är bättre. Vad är det egentligen som vi spelare fått som är av värde? Varför har man valt att lägga så mycket pengar på en ny sida när den inte ens är lika bra som den förra?

Det mest skrämmande är att jag hört att det var inhyrda konsulter som pratade omkull ledningen på ATG till att göra bytet, detta trots att det inte fanns något behov!

Mvh TT

Bertil
0

skramla ihop några konsulter och trava dit… trava, ehe ehe…trava ehe… och kräv den gamla sidan tillbaka

ThomasH
0

Det går ju att logg in på gamla sidan om du har problem med livesändningen, jag har inte det

TexasTour
0

#2 Tyvärr så går det inte att nå lopparkivet via den gamla sidan, där har de tagit bort löpfilmerna :-( Det är ju lopparkivet som behövs för att göra all research.

Travel
0

Jag har 16mb/s i faktisk uppkoppling hemma och det är segt som f..n. Dålig bild och lopparkivet suger. Annars är jag för förändring men de måste se till att produkten fungerar och det får inte vara så här långsamt. Dessutom har jag blivit nedkopplad ett par gånger eller den där jävla escape rutan kan man klicka på typ 100ggr

Suck

Och inte vinner jag några pengar heller fyfaan:)

Elakebillobull
0

Tycker den är kanon.

Tiger82
0

Lite tung men annars bra