Helgens rad?
Den här veckan har mycket gått bra för mig och jag tänkte därför satsa en liten slant även på trav. Hur ser det ut närmast? Vad ska jag satsa på?
// staffan
ps. Kom ihåg att ge tydliga instruktioner - jag är nybörjare… :)
Jag publicerar snart min analys, sedan tycker jag att du ska följa debatten i forumet så kommer du få bra tips

Hehe… :)
Jag ska hänga med och försöka komma fram till en rad med er hjälp så får vi se om det fungerar… :)
Har som sagt haft tur hittills i veckan!
// staffan
Missa inte mina snedtips, ibland finns där en högoddsare. Fast inte alltid, förståss.
mvh
Bertil

Så hur gör jag nu?
Jag sitter här hemma med två hundralappar som jag kan tänka mig att sätta på spel för att se om turen fortsätter, eller ifall det bara var ett tillfälligt fel…
Var går jag? Vad säger jag? Hur fyller jag i talongen?
// amatören staffan
Svårt att göra något. Det blir ju en knölig administration ifall vi ska tillåta intressenter utanför ett bolag att hoppa in och ut. Bäst är bestämma sig ifall man spela varje vecka eller bara ibland.
Spelar man varje vecka bör man gå med i ett bolag.
Spelar du då och då, så finns det ju en uppsjö av rader och tips, där du kan plocka ihop en bong med travare som passar vald insats.
I aktuellt fall får du göra ett system på 400rader a 50 öre. Välj kusar enligt våra analyser och vandra ner till närmsta ATG ombud.
Förslagsvis kan du ta det mindre delsystemet som lise-lott spelar:
V75-1
2, 3, 4, 7, 8, 10
V75-2
11
V75-3
1
V75-4
2, 3, 7, 8, 9, 12
V75-5
5, 8, 10, 12
V75-6
4
V75-7
4, 5, 11
432 rader x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr
Men nu börjar tiden bli knapp.
mvh
Bertil

Okej, det kanke är jag som underskattar komplexiteten i detta. Jag har aldrig spelat på hästar utan trodde att man bara kan ta en rad och gå till ett ATG-ombud och satsa X kronor…
// staffan
Men det var ju det jag sade :-)
_
Spelar du då och då, så finns det ju en uppsjö av rader och tips, där du kan plocka ihop en bong med travare som passar vald insats.
I aktuellt fall får du göra ett system på 400rader a 50 öre. Välj kusar enligt våra analyser och vandra ner till närmsta ATG ombud.
Förslagsvis kan du ta det mindre delsystemet som lise-lott spelar:
_
"6 Det kan du göra, staffan, spela en "Harry Boy", då låter du ATG:s dator slumpa fram en rad till dig som bygger på en blandning av övverraskningar och favoriter.
Tjena Thomas!
Kanske vi skulle lägga ut en sträng: "Veckans Harry Boy" där vi tipsar om spikar.
mvh
Bertil
Bra förslag. kanske rent av en spiktävling, det kan vara skoj. Den som föreslår bästa spiken till bästa oddset, det kan vara tips till någon som villgöra en harry Boy

#9 och #10
Absolut, kul idé. Kanske man ska ta vara på själv