Trav
Visste ni att Åke svansted använder el på hästarna under träningen.De såg jag på ett program på 8 man blir så arg xD
.
förlåt jag har dislexy jag har svårt att se mina stav fel.

De värkar som om man frys ut hä ine men a ja jag får vät pysa vidare .

Tja du kan väl kolla lite tidigare trådar och sen gissa… Och du de är än så länge bara påstått…

Puttar.De var tråkigt här ine bara snack om v-75 ditt o hit o masa trav lopp.Jag trode att de skulle va lite som på ridtravare,risdsport,katter o hundar ifokus att de handlar om olika saker,men här snackas de mo samasak (Tycker jag).Inget om hästarna utan lopen folck är värkligen bara in sata på en ska loppen eller att vina pänger.(De flästa i alla fal)(de finns mäniskor som inte är såna då ska de inte ta åt sig OK,själv tycker jag att de är roligt att spela.Men jag kanske spelar 2 gånger i veckan o ser villka resultat de blir sedan satsar jag inte direkt gasa på o förlora allt jag har)
. Jag har bekanta o de är intre serade av trav.De vill så klart vinna de vill ju alla men de hattar att se på de stakars kusarna(pålarna) som mishandlas av över drivna spö drivningar.De är bevisat att travare har mäst hjärt problem o psyke problem,kuskarna kanske älskar hästar(hästen)men de mishandlar de sammtidigt.De till och med läger tyngder föratt hästen ska springa snabbare nu får man inte ha ben skydd pga de .Hoppas att Åke åker fast o trav sporten försviner här ifrån.Då blir jag skitt glad =).Ellar att de åt minstonde slutar använda spön på trav.
Jag skriver inte deta föratt ni ska bli arg här ine men de jag på står är sant.Jag är värkligen ine på trav o hästar jag har alltid tyckt att kuskarna driver på hästarna så förfärlift hämskt.
Ps.de är så syndd att man sliter ut hästen på galopp o trav de är ett vakert djur som hälst ska va frit o vilt men om inte de så kan de ått minstonde inte köras i trav o galopp.