Bolagssystemet
så här fick det bli nu håller vi tummarna för att jag tänkt rätt
;
V75-1
8
V75-2
1, 2, 3, 4, 7, 10, 11, 12
V75-3
1
V75-4
2, 3, 7, 8, 9, 12
V75-5
5, 8, 10, 12
V75-6
4
V75-7
4, 5, 11
576 rader x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr
V75-1
2, 3, 4, 7, 8, 10
V75-2
11
V75-3
1
V75-4
2, 3, 7, 8, 9, 12
V75-5
5, 8, 10, 12
V75-6
4
V75-7
4, 5, 11
432 rader x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr

Det blir jättebra ska du se Lise-Lotte!
Du blir säkert först med att dra in vinsten för kamelerna. Dvs utöver de 166kr som Thomas fick in. Preben och jag har ju inte lyckats med våra respektive veckor.
Om jag tolkat din reducering korrekt så bygger den på att någon eller båda av utgångshästarna 8 Torvald Palema lopp 1 och 11 J.R.Boy lopp 2 vinner. Resten är matematiskt, eller hur ?
Det gläder mig att du inte valde E.G Telight som spik 

Synd Lise-Lotte att du valde fel tysk i lopp 6
även om det inte var skillnaden på 7 rätt 
Men här vilar inga halta löss. Bertil tar hand om stafettpinnen till nästa vecka och laddar för fullt hoppas jag 
Han hade ju bra analys den här veckan, så med den som uppladdning borde det väl kunna utmynna i ett bra system!

Du tolkade systemet rätt med A hästarna. Jag gillar detta då det dels;
- halverar kostnaden
- slipper reducera bort sig med B och C hästar för A hästar måste man ju alltid endå ha men det är ju samtidigt spikar så visst blir det svårt endå
- sitter A hästarna med resten så får man två 7:or 
Men nu bidde det bara en tummetott - rätt tänkt men blev fel. Torvald var nära och liksom JR Boy hade nog kunnat ta hem detta men balansen på den måste de komma till rätta med. Blev väldigt enkelt för vinnaren sammantaget.
Spring Ray som väntat men nu blev det ju ett tråkigt lopp och ingen egentlig värdemätning mer än visad riktigt bra startsnabbhet
Sim Chaplin det är underbart att se en 2åring som redan ser ut som en riktig häst. Hoppas dock att de snart får ordningen på starterna så att han inte ledsnar över att varje gång behöva gå tufft i spåren.
Bella G hade jag aldrig funnit om inte helgardering men resten av gänget var ju bara skitdåliga rent ut sagt.
Tjenare vad pysslade Lassiter med ((jättetrött?) och hallå såg ni att Prince V också satte huvdet på tvären där på upploppet
där blev jag förvånad. Mack November hade kanske sådan status bland hästarna sinsemellan att det inte vågade förbi *ler*. Övriga inget vidare bra här heller.
Lukas L nu satt den äntligen och han är stenhård i spets.
Taktpinne till Bertil som sagt och lycka till nu!
Verifieringen av gårdagens kuponger finner ni i era inkrogar.
//Lise-Lotte