Tidningarnas Tipsliga
Richard leder än, men Eskilstuna Kuriren och Expressen kan än knappa in. Heja Richard

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis din lillskit vet du sliter mycket så!!!*
Stort Grattis Rickard
MVH Fredrik!
Tack för det! :D
Vi skrek ganska bra på kongressen över upploppet i avd 7. Lite tuff diskning vi fick emot oss också, tur det rklarade sig ändå.

Stort grattis Rickard!
Fast när det gäller diskningen så var den solklar, diskar man inte för det så skall man söka annan tjänst. Hanne får ta och nyktra till, att han hoppar på kuskeliten är ju bara patetiskt! Björn eller Erik hade aldrig gjort den grejen Hanne gjorde, där är skillnaden.
Sedan bevisade väl Takter själv hur överskattad han är genom rätt igenom usla styrningar hela dagen :-) Gott Nytt år på er alla Takterälskare!
Mvh TT

He He ;)
Inte lätt för varken Erik eller Takter köra Åkes hästar….
Forsgren en bufflig typ i vagnen passar bättre på dem än Erik och Takter…
Tror faktiskt Unge herr goop passar bättre, men att han släppper upp Goop i sulkyn på en Svanstedts häst är nog lika troligt som att en Stena Line färja hinner fortare till Danmark än en Snabb motorbåt;)

Takter slutar aldrig att förvåna mig, gång efter annan begår han nybörjar misstag i sulkyn. Ta bara sista loppet på V75 i lördags med Teaser Elegance! Det är inte att hästen galopperar jag tänker på, även om han med de påstådda gudabenådade körhänderna borde kunnat sköta den situationen bättre. Det är att han är så usel taktiskt som stör mig, han skall inte vänta så länge med attacken som han gör. Han sitter i rygg på Global Investment och vet (åtminstone borde han det men jag tvekar) att Björn kommer att svara honom om han går, detta innebär att det kostar inte så mycket att gå lite tidigare då han får en bra rygg. Den taktiska finessen i mitt resonemang är ju att då tvingas Björn ut i tredje mycket tidigare och får mycket svårare att vinna loppet. Detta borde Johnny veta och därför skulle han ha gått tidigare. Han är för dåligt påläst!! Detta inträffar i lopp efter lopp som han kör.
Jag säger det igen, Johnny Takter är sveriges mest överskattade kusk! Ett tips till dig Johnny, öppna programmet innan du sätter dig i sulkyn nästa gång!
Och JA, jag hade klarat mig ännu bättre om Teaser Elegance eller Strong Boy D.E. vunnit loppet!
Mvh TT

5# Tycker takters gloria har svalnat lite. När han gjorde comeback var han roligare spela, mot nu. Då hade stack han ut mera än han gör nu….
Men kanske saknar motivationen mot när han startade upp igen och började köra…
Vad vet jag.
Tack tack TT.
Ang diskningen kan jag fortfarande inte bara säga att den är solklar eller idiotisk, anser mig inte kunna bedömma det.