Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 510 ggr
ThomasH
0

V75-6 Jägersro 3/1-09

Lopp 9. V75-6 DD-1 Tvilling. 2140:

1 Redford Tuna - Forsgren L 04611 14,3
2 Temanyl - Kolgjini L 42511 15,6
3 Somvictor - Uhrberg T 11006 14,4
4 Warlord Boko - Sjöberg P 01123 14,4
5 Fool's Gold - Takter J 11106 14,3
6 Hurricane Photo - Sjöberg P H d2343 15,8
7 Vagabond Hornline - Eriksson T O d1202 16,3
8 Tranemo Raketen - Adielsson E d5204 16,3
9 Oskar Palema - Bergh R k1011 14,6
10 Hoity Toity Face - Karlsson J J 22111 15,7
11 Nano Value - Lövgren J 651k1 14,9
12 Lanxess Palema - Kihlström Ö 01dd1 15,4

brutalaccent
0

Öppet måste jag säga. Följt Temanyl i några starter nu och det har varit vinnstbringande men här blir nog motståndet kanske lite för tufft.

Somvictor är ju snabb ut och nu med Uhrberg kanske dom hittar till spets från bricka 3.

staketkusken
0

Somvictor SPETS och zlut???
Gott Nytt på er!

MVH Staketet !

continue
0

Hoity Toity Face och Vagabond Hornline tycker jag har varit duktiga på slutet, dåliga lägen för båda två dock men det kanske löser sig…

ThomasH
0

Tycker att Tranemo Raketen står mycket bra inne i loppet jämfört med konkurrenterna, tycker nog att han är lite underskattad, möter ju inga odjur denna gång

ina-scot
0

Ni får gärna berätta i vilket lopp SOMVICTOR har tagit SPETS i eller varit snabb ut i.

Min KLARA spets favorit är REDFORD TUNA. men med den form och den moralen HOTY TOITY FACE har vissat i senaste starter så är hon sämst 2a, bara kusk emot,synd inte pojkvänen kunde få chansen hade varit stenklar då

brutalaccent
0

Somvictor spetsade på valla 5/11 från bricka 1. vann sedemera loppet. mitt resonemang gick som så att T Uhrberg är rätt duktik på att vända upp hästarna och med streckfavoriten i rygg så borde chanserna öka rätt mkt.

ina-scot
0

Jo visst tog han ledningen på VALLA MEN det var ju ATUO nu är det VOLT lite skillnad, för när jag var inne och kolla lopparkivet så fick han 3e inv. från spår 1 och spår 7 3e utv.tror han får max 3e utv här,lite synd för nr 10 men bra för nr 1 tyvärr   M.V.H ina-scot

brutalaccent
0

glöm inte att kusken Thomas U är nästbäst i sverige på voltstarta hästar. -;)

ina-scot
0

Helt rätt. men har man inte tagit spets innnan från bra spår så gör man knappast det på v75 några månader senare ( min teori ) vill absolut inte vilseleda någon, men alla tycks tro att han sitter i spets på två steg, och det trodde jag med i början på veckan, men efter att ha tittat på lopparkivet så fick jag en helt annan uppfattning RÄTT eller FEL får vi se i morgon eftermiddag M.V.H ina-scot

Singo-Torpet
0

trodde faktiskt också på honom först innan ja titta in där men med thomas kanske att de går.. som sagt lär se i morgon..

brutalaccent
0

skulle det nu vara så att han ej förmår sig ta sig förbi ReTu så sitter han nog i rygg. Sedan är det bara att vänta på att hästrna som kan sätta upp tempo kommer. Jenny K bakom HoToFa är ju rätt orutinerad inom V7 och förhoppningsvis sätter hon lite lärlingstempo för att ev. kanske vilja överta ledningen. (hoppas, eller önsketänkande)

staketkusken
0

INA du behöver ej vara orolig att du vilseleder mig GÅR alltid min egen väg sen om det är rätt eller fel står i stjärnorna;)

INA sen är det ju alltid nya förutsättningar inför varje travlopp;);););)

Du kan få spela en Head 2 Head Hoity mot SomVictor.
DU får 1,40 PÅ Hoity;) Generös idagm vara för det varit jul;)

SOMvictor draget imorrn Grattis ni som spikade den!

ina-scot
0

#12 Visst nya lopp nya förutsättningar, men är man startsnabb så är man det alltid om man inte är sjuk eller ?  ( gäller ej humör hästar )

DAGENS DRAG är YORKTOWN GUNNER

ina-scot
0

Blev ett trist lopp, men specielt snabbut var han inte Skrattande