DD Jägersro 1/11
Här verkar det vara ganska öppet DD1 med flera kandidater. I DD2 tror jag däremot att Lähderkorpi får segern.
DD1: 6 Carry Me Back, 7 Tropik Sund, 9 Wiss Night Hawk DD2: 2 Aurum Sasha
Du glömde väl inte 5.Maximum Håjt i DD1??? Jag tar med denne plus några till. Spikar gör jag också DD2 även om jag vill varna för 7.Larissa Ås.
DD1: 3.Road Rambler, 5.Maximum Håjt, 6.Carry Me Back, 7.Tropik Sund, 9.Wiss Night Hawk
DD2: 2.Arum Sacha
Nu är jag rebell. Tycker att Stockholm Cam, en gång var en mycket lovande 3-åring nu är tillbaka, håller han sig på bena så dja.., får Lähdekorpi hålla i hatten.
DD1: 9, 5,7,6,,2
DD2: 6 Stockholm Cam

Det var snyggt Thomas att spika Stockholm Cam, synd bara att du inte fick med Nice Surprise S.A. 
DD1: 12 Nice Surprise S.A. DD2: 6 Stockholm Cam
DD-odds 201,99
Tack hafor, men det hjälper ju inte, Stockholm Cam är dock en mycket bra häst som det krånglagt mycket för, nu var han strålande och kvällens behållning.

Lysande lopp av Stockholm Cam. Absolut fem-stjärnig insats och fullständigt överlägsen. Arum Sacha var väldigt svag efter perfekt resa och klarade inte ens att hålla 3:e platsen trots lucka redan i sista sväng. Antingen går han inte på blöt bana eller bara en väldigt dålig dag.
Staffan Nilssons stall verkar klart på g
I'm A Photo i lördags och Stockholm Cam idag. Bevakning!!!
Mycket bra fångat Thomas!