V75-3 Åby 14/10-06
**V75-3. V3-1. Tvilling.
**2140 A
1 Tobina Pazzione - Nilsson F 11002 12,5a
2 Riva del Sole* - Horpestad T 32411 13,7a
3 Global Future - Jensen F 23231 12,7a
4 Zoccer Wadd - Lennartsson P 10204 11,7a
5 Sävaflickan - Goop B 11620 12,4a
6 Twigs Kayo - Kihlström Ö 10332 12,4a
7 Needles'n Pins - Kolgjini L 32503 11,8a
8 Spoon Hornline - Svanstedt Å 22d11 11,1a
9 Fama Currit - Ingves P 13120 11,6a
10 Camilla Highness - Uhrberg T 15105 11,4a
5 Sävaflickan tar spets, Vad gör Åke med 8 Spoon Hornline ? 4 Zoccer Wadd höll RUSKIGT bra sista efter att ha sprungit i 3:e spår hele loppet i princip. Needles'n Pins bra senaste också, formkurva pekar uppåt, Skräll ! 9 Fama Currit lär få gå den tuffa vägen och då får ju 10 Camilla Highness drömresa. Dock har ej dne sistnämnda tränat så jättebra, har dock mkt stor kapacitet. Kan helt klart spurta ner allt. 2 Riva Del Sole* har tagit 2 enkla segrar i mkt lättare gäng, Dunderskräll. 6 Twigs Kayo gör sällan dåliga lopp, dock ingen vinnartyp, Kan skrälla till en plats. Jensen kan få fart på det mesta kanske till en plats här med 3 Global Forture . 1 Tobina Pazzione körs bara för en peng. Kan bli ett mycket mycket spännande lopp eller rena sömnpillret.
Min Rank : 5-8-4-9-10-7-3-2-1

Var inte så säker på att Sävaflickan plockar spets från Riva Del Sole. Hon är också startsnabb och 3 spår invändigt!
Här kommer positioner att avgöra mycket. Twigs Kayo har ju superform och blir väldigt farlig. Men i stort sett kan vem som helst i detta fält vinna.
Om nu nu Riva Del Sole springer barfota, hon är en helt annan häst barfota så ska hon räknas som favorit. Nu är det några vassa motbud och Spoon Hornline har imponerat och även Fama Currit ska räknas. Twiggs kayo är supervass på speed som hon visade senast.
ja då var väl min aalys ganska bra?
JAsså att Riva Del Sole ´skulle kunna ta täten visste jag ej. Det är ju likamed att Det bäddar för dom där bak :D 9,10 :D
Efter att ha läst lite mer om tränarintervjuer och dyligt Har jag nog kommit fram till att slippa ta 4,5 streck utan jag spikar ZOCCER WADD !

Jag har börjat luta åt Sävaflickan. Hon tar med all säkerhet spets precis som Rickard sa i #1. Riva Del Sole hinner inte försvara sig. Dessutom är det ideal distans nu mot de senaste 5 loppen som varit över 1640m. Sävaflickan har ju tidigare visat sig svårslagen i spets. Senaste loppet kan vi glömma. Det blev omöjligt att komma fram och allt sparat. Ren preparé med andra ord. Dessutom har tränaren siktat på just detta loppet sedan länge.
Jag kan tala om att det var någon som sattsade 10000 vinnare på Sävaflickan i början på veckan.Men det kan ju vara en skenmanöver.
//akeb