Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 510 ggr
Travel
0

Prix D'amerique

Ingenting skrivet om detta fantastiska lopp, Hur tror ni det går? Opalen ( årets häst ) Ja han borde blivit det!!! Slut diskuterat :)

Själv tror jag som vanligt att fransmännen är för starka och för väl förberedda efter alla Preparé.

Men Jag håller på Triton Sund så det står härliga till då Skötaren är Lisa som var Travel Ås första skötare…. Kul för henne att nu ha en nästan lika talang full häst att rå om :)…. Heja Lisa och lycka till!!!!!!!

giffan
0

vart kan man se start lista?

Kan någon länka hit?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

giffan
0

Hittade den.

Håller på Triton =)

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

ZABA
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag håller tummar, tår och hårtoppar på att allt ska fungera bra för fantastiske TRITON SUND.

Såg ni mig igår på tv-travet?!?!? Det var jag som i grön jacka knatade brevid Tritons matte (tillika min arbetsgivare) Yvonne Lindström.

HEJA TRITON!!

ZABA
0

Så mycket för dom tummarna, tårna och hårtopparna… Gråter

Bertil
0

Borde det inte aläggas en liknande bana i Sverige i syfte att träna den speciella starten och taktiken för detta lopp. Med så mkt pengar på spel inkl. allt som läggs ner på förberedelser, så borde man undvika de enklaste misstagen genom att just preparera sig. Jag tror inte att nåt enstaka lopp per år ger tillräckligt med rutin o erfarenhet.

mvh
Bertil

TexasTour
0

På gång Bertil…Åmål har "stora" planer, både starttarm och högervarv är på tapeten!

Mvh TT

Bertil
0

Bra! Det visste jag faktiskt inte.

Springfield
0

Du menar väl vänstervarv?

TexasTour
0

Nej, vänstervarv är normalt på samtliga travbanor i Sverige. Åmål däremot planerar att införa högervarv som första/enda bana i Sverige.

Springfield
0

Tänkte inte sååå långt att jag tänkte på ur hästarnas perspektiv :)