Äntligen!
Äntligen fick Jocose visa vad han kan utan en massa strul i ett storlopp. Vilken uppvisning som segrare av Europa Derbyt!
En första klassens utskåpning av övriga europas bästa 4-åringar. Detta är den lyckligaste stunden i mitt travliv då min favorithäst får hamna överst på prispallen i ett storlopp. Han har levererat ända sedan segern i Big Noon-pokalen 2005 som 3-åring. Han har varit på plats i samtliga storlopp för 3 och4-åringar, men hittills aldrig fått känna segerns sötma.
En sån här dag känner jag stor glädje och framför allt delad glädje med alla andra delägare i Travkompaniet.
Nu får vi hoppas att Jocose får chansen att komma in i sin 5-års säsong på ett bra sätt. Conny Nobell har ju tyvärr inte fått vara hel och fräsch särskilt mycket som 5-åring. Men jag tycker att Jocose visat sån styrka som orkat hålla topp prestationer under 1 helt år. Så jag har goda förhoppningar om en fin 5-årssäsong. Förhoppningsvis blir det fler fina lopp på svensk mark. Inte bara i övriga Europa.
Grattis då hafor..
Hade du spelat om det gick ifrån sverige eller?
Jovisst var det kul att Jocose fick vinan ett stort lopp, nu det största. Har du sett loppet+ Har du ngn länk där man kan se loppet?
Över 2 miljoner var vinsten värd.
Det blev för övrigt en svensk succé.
Max Prix blev 3:a (600 000:-)
Bambino Banker blev 4:a (250 000:-)
Västerbo Miguel blev 5:a ( 100 000:- ?)
Grattis då hafor..
Hade du spelat om det gick ifrån sverige eller?
Jovisst var det kul att Jocose fick vinan ett stort lopp, nu det största. Har du sett loppet+ Har du ngn länk där man kan se loppet?
Över 2 miljoner var vinsten värd.
Det blev för övrigt en svensk succé.
Max Prix blev 3:a (600 000:-)
Bambino Banker blev 4:a (250 000:-)
Västerbo Miguel blev 5:a ( 100 000:- ?)

Jag såg loppet på Vinnare V65 igår söndag. Vet inte om det går att se på ATG.se.
Okej, had einte jag möjligthet till…
Nej dte kan jag inte tänka mig.