DD Solvalla 18/10
DD-1) har jag en RYSARE som kan ställa till det för spelarna och skjuta oddset upp till höga höjder och det är 5 Sunhill´s Colombus som har bra form och här lägger fredrik in överväxeln och blåser ner allt på upplåpet.Tänk på att hästen är riktigt bra för dagen och hästen har tränat jättefint och går barfota runt om,jag spelade två dubblar med varjerande insats.
DD:2
4 Stargirl tar nog revasch här och har ett perfekt läge bakom bilen att ta spets och leda loppet hela vägen,men här har jag yterligare en RYSARE och det är
10 Early Southwind som kan få loppet då jag tror på hårt tempo där framme och det gynnar min ide här kraftigt.
DD-1) 5 Sunhill"s columbus
DD-2) 4,10
200 kr
Okej, ska ej spela dubbel men då had ejag spelat :
2 mot 4,5
Såg på Eklöfs hemsida att han skulle bara vinna med Timjans Kap.Men jag har inget förtroende för den mannen.Det är inte bara och åka till Solvalla och vinna

Ajaj Rikard. Att du inte spelade åtminstone 5kr på din dubbel. 2-5 gav 164ggr drygt.
Mmm grämer mig som fan. Men jag är ju inte 18…
Had ejag fåptt spela fritt = Att inte farsan måste lämna in åt mig skulel jag spelat den dubbeln a10 per komb.
Det värsta av allt också, farsan har fyltt åt i dagarna och hade tänkt att jag skulle ge han dessa dubbler :
2-4 (30:-)
2-5 (5:-)
Men jag har vart sjuk idga och morsan har inte vart hemma så jag gav honom en chokladask istället.
Annars hade det blivit dryga 800 :- i födelsedagspresent. De hade vart bra …
FAN VAD JAG GRÄMER MIG !
Lider verkligen med dig Rickard men en outtalad regel är att alltid spela de tips man delger.
Kom igen ponken :-))
mvh
Bertil
JA jag vety, men jag kan ju inte bara gå till ett atg ombud 
Åldersgräns 18.
Det hedrar dig….Laglydighet är en dygd i dessa tider :-)
mvh
Bertil
?