Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 316 ggr
akeb
0

DD Umeå 20/10

Skam den som ger sig!Här kommer dagens förslag

DD:1

2 Ace Broline Med den bästa farten och läget-Hästen att slå  3Titan  W.F. Bra i grunden-inte visat någon riktig toppform.4 Ciel BleuPellini gick starkt till slut på Åby senast.Med tempo i loppet stiger hennes chanser rejält.9 Stallone Tuna kan en del med rätt resa.10 Self timer två segrar på tre starter på slutet.11 Bowie Mant kommer från seger.

DD:2

1 Spacetoyou Broline har ett kalasläge och visade senast att formen är som den ska.Han är en given utmanare om segern.8 Hercules Garbo är en tuffing som tål att göra grovjobbet på egen hand.Jag tycker att fuxen ska ha en god chans att kliva runt alla på nytt.

DD:1) 2-3-4

DD:2) 1-8

100kr

DD:1) 9-10-11

DD:2) 1-8

20kr

//akeb

Nijo
0

mm, Titan w.f är en fin skräll,, i grunden bra häst med fin kapacitet. tror dock det står mellan 2 och 12 i första avdelningen, lämnar ALDRIG Face the evil utanför en kupong,,,,i DD2 tror jag sedan mest på 3 O'brian index och 4 G.Q Man

akeb
0

I den DD-n är vi inte överrens

//akeb

Hur gick det på v-4an idag

Ola007
0

Min DD blir då

DD1: Titan W.F., Self Timer

DD2: Troubadour S., G.Q Man 

4 Komber x 30 Kr

Nijo
0

Fan! satte ju face the evil klockrent, den hästen är grym!! sedan galopperade tyvärr G.Q Man,, O'Brian Index såg ut som en klar vinnare i sista sväng men orkade inte in i mål, tråkigt. förstår inte hur 1 spacetoyou broline kunde vara mer spelad än o'brian index, klasskillnad på dem 2 hästarna ffs!

jag kommer dock tillbaka, DD imorg blir dd1: 9 ,dd2: 2-4-10, klockren.