V75-4 Romme 21/10-06
**V75-4. V3-2. Tvilling.
**2140 V
1 La Cuenta - Holmsten P-Å 02510 15,7
2 Flame High - Adielsson E 10254 14,8
3 Ultra Sund - Ohlsson U 22012 15,6
4 Västerbo Muscles - Lennartsson P 31600 16,0
5 Bumblebee Mejl - Linder F d1501 15,9
6 Andromeda Goal - Kontio J 41dd0 15,6
7 Foxtrot - Uhrberg T 45013 15,6
8 Hot Salsa - Linderoth P 01302 15,8
9 Rose Gaujard - Kihlström Ö 16316 16,1
10 Patsy Index - Svanstedt Å 41271 15,9
11 La Fiori - Frick K 23023 15,6
12 Sabrina - Wallin T 00121 14,9
2160:
13 Days of Glory - Eriksson H 00103 13,9
14 Nikkei - Untersteiner P 30101 15,0
15 Soraya Laday - Sundberg H-O 21043 15,1
10 Patsy Index kan vara ett roligt drag.
Då kontrar jag med Ultra Sund.
mvh
Bertil
Bumblebee Mejl har fin form och en kusk i toppform

Väljer Rose Gaujard med Kihlström som känner hästen väl. Fint smygläge här.
#3 JA !
min vinnare bricka 4
svårt lopp, riktigt svårt. andromeda goal, foxtrot, soroya laday och Rose Goujard tror jag mest på.
Patsy index,,,verkar vara ett intressant tips, har dock bakspår, svanstedt tror inte han kommer vinna och sedan kommer hästarna från 20m tillägg komma upp jämsides ganska snabbt med bakspårhästarna som är 20m framför??? Ultra sund tror jag mer på då,, har varit ute i flera bra lopp och presterat ganska bra i in del.
Det går aldrig att lita på Svanstedt :D
Tänk på att jag är i form med mina tips nu 
Har du dragit tussarna och slängt skorna också eller har du den lilla effekten kvar :-)))
mvh
Bertil
Får bli ett platslir på bricka 5 !
15 Soraya L kan kanske blåsa förbi trits att hon står illa till
fegade ur tillslut och tog rygg på killen med flyt, rickard^^. Tog med Patsy index på systemet. Sedan spikar jag Foxtrot på mitt andra system, gått mycket bra senaste tiden och urhberg tror på bra chans.

Soraya Laday kommer att runda detta gäng om hon visar samma fina takter som senast. Men det är 15 hästar i loppet och trafikproblem på kladdig bana kan sätta stopp. Följaktligen blir det rejäl gardering.
Ultra Sund, Bumblebee Mejl (om hon kan klara spåret), Foxtrot, Rose Gaujard och Patsy Index ska nog med också.

Tror kanske inte så mkt på Patsy Index egentligen men spikar henne ändå. Att Kung Åke nedvärderar chanserna bryr jag mig inte om, det gör han ju nästan alltid ändå. Dock så ingår Patsy Index i mitt Guldstall å vinner hon på lördag, ja då ligger jag bra till kan man säga. Då är det bara att hoppas på Fantasy Broline på söndag…
Välkommen in i gänget notnowjohn. Håller med dig ang. Kung Åke, hans blygsamhet leder ju ibland till att han agerar lite överdrivet avvaktande…
mvh
Bertil

Tack så mkt Bertil!
Hoppas kunna få lite utbyte av att snacka här, andra forum blir ju mest bara glåpord å allmänna trakasserier mot varandra. Guldstallet mitt heter förresten All I want Is Floyd…
Nja, tycker nog att just Åke är känd för att alltid köra framåt och räds inte dödens, dock så bäsar han alltid sina chanser, så det är inget att lyssna på
Notnowjohn, du ska verkligen känna dig välkommen på TIF och ser framåt att läsa mera av dina tankar.
Glen Norman var dock uppåt på Patsy Index chanser, tror dock mest på Foxtrot. Gillar Åke Svanstedt skarpt som kusk då han alltid ger hästarna en ärlig chans. Men att spika Patsy index, notnowjohn förstår jag faktiskt inte,,, har jag missat något med hästen???känns mest som "en i mängden".
Mitt guldstall går annars ganska bra också,, har marquis du pommour i mitt stall, hehe. Även bunnahabain som plockat en del poäng,,,väntar bara på att kungen ska vinna ett stort lopp nu, King Louis. Simb tracy har inte presterat så bra som jag trodde annars och hercules dream skadade sig ju direkt:(

Ja, som jag skrev så spikar jag mest för att den ingår i mitt Guldstall. Helt chanslös är den ju dock inte då den har färsk form. Någonstans måste det ju tämligen skrälla för att ge ngt tillbaka oxå… Mitt Guldstall = Marquis de Pommeau, Early Southwind, Fantasy Broline, Frosts Showtime, Patsy Index.
Här ska du verkligen inte behöva utstå så pass primitiva ting som glåpord. Det törs jag nästan lova. Vår ambition är att hjälpa varandra till goda tips och spelförslag, vi anser att det är tillräckligt svårt även om vi alla försöker hjälpas åt!! Att då ägna sig åt att håna andras tips ter sig ytterst ologiskt!
Jag ser det som att det är vi mot ATG och inta vi mot andra spelare…fast jag har ju haft fel tidigare…som när jag spelade Rita Lyngholm fr bakspår….
mvh
Bertil