Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 237 ggr
ThomasH
0

V75-6 Romme 21/10-06

**V75-6. DD-1. Tvilling.
**1640 A

1 Copper Coin - Melander M 02111 14,0a

2 Hit Dust - Lindegren E 101d1 15,0a

3 M.T.Andrew - Eriksson H 16100 13,9a

4 Blue Star Classic - Lennartsson P 11212 15,9

5 Defi Trizz - Witasp L 21513 15,4a

6 Hästen - Jansson T 32101 14,0a

7 Opportunity Nox - Svanstedt Å 52114 14,4a

8 L.C.Crown - Eklöf B 21121 15,2

9 Alf Eme - Kihlström Ö 4d115 14,9a

10 Also Bo - Lindberg L 33113 13,7a

11 Kid Rock - Sundberg Å 21241 14,9a

12 Boytoy - Bergh R 11dd1 13,2a

Rickard007
0

Jag tror ngn häst vinner ex HÄSTEN Flört

Bertil
0

Blue Star Classic och LC Crown ska tidigt med på bongen.

mvh
Bertil

hafor
0

M.T.Andrew borde väl nästan vara en spikkandidat. Vem ska ta spets från honom ?

ThomasH
0

Sätter en slant på Defi Trizz, men tror att detta vinner Blue Star Classic

ZenoX
0

spikar 4 blue star classic

Nijo
0

Alf Eme borde vara en stenklar spik, har nästan samma fartresurser som Hot Shot Knick sade lädherkorpi. Den har varit grym sedan den bytade tränare också.

Annars kan jag lova er att  Copper coin tar ledningen och att melander aldrig kommer att släppa. Den ska kunna gå lite under 1.14 och rekordsänka i loppet hörde jag.

hafor
0

Hockey håller M.T. Andrew som sin bästa chans på V75. Han tänker nog köra lite, men är inte beroende av spets.

Men vi måste nog tänka till lite extra denna helg eftersom det lär bli relativt tung och kladdig bana till imorgon.

I detta loppet har Hit Dust, M.T. Andrew och L.C Crown varsin seger på tung bana på 1 försök.

notnowjohn
0

Hallå!

Vill bara uppmärksamma er alla på en på många kuponger (88%) bortglömd L.C.Crown. Vinklad vinge å spets. Sen har Alf Eme inte en chans.

Nijo
0

säger som jag sagt till alla andra hehe, vinner L.C Crown loppet så spelar inte jag på 1 vecka, tar den ledningen så spelar jag inte på 1 månad. Det är en väldigt bra häst som jag faktiskt har med på 1 av mina system, men faktum kvarstår att nästan alla hästar invändigt är minst lika startsnabba, där en 3,4st är snabbare än L.C crown från start så det troliga är att Bosse kommer till dödens elr får backa sig sist. Har även gått upp 1 klass till detta loppet, rent fartmässigt ska bara Alf Eme vinna detta loppet och han lär få en bra resa då han har rygg på Hit Dust som är väldigt startsnabb och en av de bästa hästarn ai loppet.

MVH/ Nicklas

ThomasH
0

Notera att M.T.Andrew kommer att springa barfota runt om som vid segrarna.

Nijo
0

hmm,,,men dem segrarna har varit mot mycket sämre motstånd, jag rankar M.T andrews som den sämsta hästen i loppet,,,,barfotakörningen kan fälla hästen också med hårt underlag,,,,,,,

notnowjohn
0

Banunderlaget är nog det sista som kommer att fälla honom med tanke vädret där uppe de senaste dagarna… Jag har med honom på min kupong i alla fall.

akeb
0

Är det ingen som har några tankar om 1 Copper Coin,har tre raka spetssegrar,tvingades till 1,10 första 500 vid skrällseger på Bergsåker.Femåringen var sjuk i sommar men har nu fått vara frisk

Bertil
0

Jo, Copper Coin kan bli ett spetsbud, men det kanske inte är spets det bästa en dag som denna. Det kan mkt väl råda grötvarning på "innern". Visst ska han med, men tänket idag är att hitta bävrar som går bra sista biten tror jag.

mvh
Bertil

Nijo
0

japp, håller med om det,,,tror inte att det blir några "sämre" hästar som lyckas hålla undan från spets,,, idag är det styrka, vilja och speed tillslut som gäller!