Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 503 ggr
ThomasH
0

V75-1 Romme 21/10-06

**V75-1. Tvilling.
**2140 A

1 Made for Victory - Jansson T 31110 12,4a

2 Aggas Jazzy - Kihlström Ö 2d15d 13,4a

3 Krutan E. - Lennartsson P k6151 14,7

4 Limerick S.I.R. - Lindblom C-E 0d133 13,8a

5 Totti Bob - Wallin M 21402 12,4a

6 Baron Rols - Uhrberg T 11312 12,4a

7 Knockout Victory - Olsson R N 1003d 13,3a

8 Mr New Dawn - Sundberg H-O 11221 13,2a

9 Pinekiller - Adielsson E 23d15 13,2a

10 Top Mac - Kontio J 13430 12,6a

11 Ballad Ribb - Svanstedt Å 34512 12,6a

12 Vilde Gral - Danielsson B 31244 12,7a

Rickard007
0

1 Made For Victory tar ju spets.
Släpper ju om HO Sundberg kommer fram. alltså kan dte bli stallkörning  = Att Baron Rols måste vara JÄVLIGT bra för att vinna.
Om det mot förmodan går fort har 11 Ballad Ribb en bra spurt som kan fälla en del.

Bertil
0

Bra tänk Rickard 007. Med lite tur kan Mr New Dawn vara i segerstriden tror jag.

mvh
Bertil

ThomasH
0

Baron Rolls gick ner i rygg senast och satt fast med alla krafter kvar, han är den bästa hästen i fältet och ska vinna, ni vet ju Korpen och höst-vinter.

Bertil
0

Korpen flyger!!!

mvh
Bertil

Kaitsu
0

#3 Instämmer! Nu måste man vara med innan "alla" andra börjar märka att Korpens hästar börjar gå bra !

ZenoX
0

spik 1 made for victory

Rickard007
0

Kaitsu och Bertil … Jag skre ju HO Sundbegr., Och Mr New Dawn körs av han. Var jud et jag menad emed stallkörning.
Tycker inte MAde For Victory kan spikas.

Dock detta låset : 1,8,6,11   ( Fegisen ) Eller detta: 1,8 (vågade)

ThomasH
0

Ja jag vet Richard du envisas med att välja bort alla Lähdekorpis hästar, lite surt att Finish First vann igen senast?  Förakta inte Baron Rolls!!

Bertil
0

Har du fått i dig en flugsvamp :-)))))
- Bra med lite bett i argumentationen!

mvh
Bertil

Rickard007
0

HAha TomasH Tack för kritiken. Jo det var det.
Jo jag vet att Lähderkorpis favoritsäsong är nu och komemr så vara fram till mars.
Men det här är min analys angående detta lopp:

1 MAde For Victory flyger till spets.
8 Mr New Dawn kommer  upp utvändigt och Jansonn med nr 1 släpper givetvis till Sundberg bakom nr 8 . I och emd det måste Baron Rols gå den tunga vägen , nämnligen DÖDENS och tugag ner  nr 8. Vet inte om han klarar det.

Eller så kanske Hans Owe Sundberg bakom nr 8 . Bara lägge rsig i Dödens och bevakar loppet. Då måste Baron Rols Speeda ner båda HO's hästar. Vet inte om han klarar det heller.

FATTAR DU NU VARFÖR JAG ENVISAS MED ATT TA BORT NYSS NÄMNDE'S HÄSTAR ?

ThomasH
0

Men vi ska veta att Ballad Ribb har form och står mycket bra inne i klassen, en rysare

Rickard007
0

Ja då-

Nijo
0

Tjena, ny medlemm här, verkar ganska intressant med bra travfolk, önskar jag hade löst om Prima Stella igår eftersom då hade jag kanske haft 6 rätt istället för 5 :/ ,,,,,

På lördag tror jag Lädherkorpi har 2 säkra spikar i Baron Rolls och Alf Eme,, Baronen är fruktansvärt startsnabb och kommer vara framme i dödens snabbt vilket betyder att antingen vinner han från dödens elr ledningen. "Det är synd om den som svarar ledningen" Lädherkorpis ord. Om Alf Eme? där sade han "Alf Eme är inte långt ifrån samma fartresurser som Hot Shot Knick" ,,,alla kommer ihåg hur den kom från ingenstans? Alf Eme har varit grym sedan den kom till Lädherkorpi!  Har 2 stora rysare annars, Andromeda goal och Passes.J.Pej!

Kaitsu
0

#13 Välkommen Nijo! Håller med dig om Baron Rols. Alf Eme har jag dock inte kollat upp än.

Bertil
0

Ett stort JÄTTEVÄLKOMMEN nijo. Hoppas du ska trivas här, där tonen nog får betraktas som hjärtlig och med stor respekt för allas åsikter. Som du riktigt noterade  från gårdagens strängar så förekommer till och från många bra tips här.

mvh
Bertil

Rickard007
0

Synd för dej Nijo att du registrerade dig 1 dag försent, för att ta del av mitt KANONTIPS!

akeb
0

10 Top Mack blev bortkörd av Jorma Kontio och fast med allt i det lopp Talang Sund vann.Gör sin femte raka rikstotostart,värd en V75-seger

Nijo
0

jo,,,hade inte Baron Rols varit med så hade jag kanske spikat Top Mac,, är en riktigt fin häst, har dock mycket svårt att se den besegra Barons Rols, och sedan bakifrån också.

hafor
0

Här plockar jag med Aggas Jazzy, Baron Rols, Top Mac och Ballad Rib. Är dessutom lite sugen på en riktig kantboll med tanke på läget, Vilde Gral. Får se till imorgon hur det blir.

ThomasH
0

Jag tro att ska man gardera Baron Rols så är det Mr New Dawn som har toppform och slog just Baron Rols senast på valla.

Nijo
0

hehe, jo, men alla som såg loppet vet ju att baron rols hade vunnit med hur mycket somhelst med lucka, mr new dawn lär ju knappast komma före baron rols i starten denna gången.

ThomasH
0

Aggas Jazzy värmde ju dunderbra senast och trivs ju bättre bakom bilen än som senast i en volt. Garderar man Baronen så se upp för Gubben i lådan

Nijo
0

mjo, nöjligt, håller dock fortfarande fast vid att top mac är värsta motbudet, egentligen borde väl Baronen vinna med en 10-20 meter annars.

Rickard007
0

Ja Lädret har ju sagt mycket lovordad eord om denne herre. Men den måste vara ruggigt bra för att vinna….
Spik vore miserabelt…

Rickard007
0

Ja Lädret har ju sagt mycket lovordad eord om denne herre. Men den måste vara ruggigt bra för att vinna….
Spik vore miserabelt…

Hannna
0

Vilken uppvisning av Baronen idag! Han var bättre än ruggigt bra :)!

Bertil
0

Verkligen Hanna!! Inget snack om saken.

mvh
Bertil