Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 430 ggr
akeb
0

DD Romme 21/10

DD:1

9 Alf Eme slog ihop och galopperade senast i V64-lopp som stor favorit.kom igen och hade vunnit om Björn Goop vetat att femåringen var så bra.Nu fast som femma i mål(Patsy Index och Bumblebee Mejl dött lopp.Startsnabba ryggar.8 L.C.Crown V75-vann på Bergsåker efter ett starkt avslut.Sedan tvåa (halsinfektion) och struken på Solvalla för att fredagen den 13 oktober avslutade 1,13,sista 1000 och på mållinjen slå av On the Beach.Tänt till enormt som fyraåring.1 Copper Coin har tre raka spetssegrar,tvingades till 1,10 första 500vid skrällvinsten på Bergsåker.Femåringen var sjuk i sommar men har nu fått vara frisk.12 BoyToy vann bakifrån(spår 11)på 1,13,2 /1640 på Bergsåker under V75-dagen.Sedan strul i två lopp med framspår för att senast vinna från bricka 11. 2 Hit Dust vann på rekordtid 1,15/2140a i sin comeback.Fem vinster i år.

DD:2

4 Rooney Boko var trea i Harper Hanovers lopp 2005,så kapacitet finns.Sjuåringen var ute över opassande kort på Åby(Arras),säkert mest för att få upp tempot(oplacerad på rekordtid,1,13,2).Vunnit V75 över 2640(Juli Årjäng)efter 1,10,8 sista 800 trots incident i sista kurvan när han slog Andaloux.10 Scarlets Aino vann V75-lopp bakifrån,från andra utvändigten bit bakom duellerande Staro Unplugged och Totti Boko(öppnade 1,12/1000),i Bollnäs.Åtta vinster på 16 lopp i år,senast slagen av Dalshan As(slog banrekordet).Fin form.12 Peasant Gallant gynnas av hårt tempo.Tagit två segrar på slutet från bricka elva,senast på Solvalla efter ett vasst avslut.Stallskrik i V75 på Örebro(femma). 9  Pampino har bara en vinst i år på tolv starter.Senast hårt betrodd men chanslös mot stallkamraten Robis Ingo.Tar rygg på startsnabbe 2 Chogo

//akeb

Bertil
0

Den analysen satt ju inte fel…fick du in dubbeln med ett rimligt antal kombinationer?

mvh
Bertil

akeb
0

Lämnade inte in någon dubbel tyvärr.Det fårbli en idag Söndag

//akeb

hafor
0

Hann tyvärr inte lägga in min dubbel igår. Men eftersom jag hade superspik (se Spikmästaren) på Scarlets Aino så blev dubbeln inte alltför svår för min del. Fick i alla fall mer än vad man fick för 7 rätt på V75 Cool

Jag spelade:

DD1: 1-2-3 (jag skippade Alfa Eme pga distans och banan)
DD2: 10

akeb
0

Hade själv

DD:1  1-2-12

DD:2   10-2