Trav iFokus

Trav

Etikettbolagsspel
Läst 635 ggr
hafor
0

hafors kameler på Bergsåker

Grattis Bertil! Du blev först med 7 rätt i bolaget och det redan i första rundan. Raden blev visserligen rätt "enkel", men det gäller ju att tippa rätt först och främst Flört

Nu startar vi om från nästa vecka med Thomas igen. Han verkar ju också het med tanke på den ledning han tagit i spikmästaren!

Det är väl finaler på Solvalla 12 november eller hur ? Kan ju bli hur intressant som helst.

PS Fick in rätt mycket poäng i Guldstallet idag :-) Malabas CÅ 1:a och Ebel 2:a. Det blir fint de med en chans imorgon också på V65 DS

Bertil
0

Tack hafor, men visst blev det väl 25st 6:or, vi får se när jag travar iväg…..travar, ehe…travar iväg till mitt ombud med bongarna. 

OCH visst blev raden enkel. Dock var de lopp som gav lite högre odds också de som hade flest hästar på systemet. En 30-oddsare hade kunnat rensa lite mer. men man ska inte se det så.

mvh

Bertil

ThomasH
0

Bra, bertil. Man kan ju bara han 7 rätt, att det sedan blev jackpott tackar jag för som ska göra raden till finaleran nästa vecka.

Jo, hafor jag känner mig het också, inte bara ledningen i spikmästaren, mitt reducerade system hade också 7 rätt och 11 sexor, 714 kronor

Preben
0

Snyggt Bertil,

själv fick jag 6 rätt och 11 kronor hmm.

hafor
0

Nästan samma för mig som för Preben. Gjorde ett mycket litet system denna vecka (192 rader) och missade Copi Crown då jag bara hade 1 och 5 i det loppet. Travronden hade en intressant omgång denna gång: 6 av 7 förstarankade hästar vann, ändå missade de 7 rätt!!! Copi Crown där också.

Lise-Lotte
0

Snygg streckat Bertil Skrattande toppformen satt där! För din egen skull hoppas jag att den spillt över till idag också för V65.

Själv gjorde jag som jag brukar valde nämligen att välja fel - Annelka framför Alex B Skrikandes

//Lise-Lotte

Lycka

Lise-Lotte
0

Nu beter sig sajten konstigt igen hann inte skriva färdig så Förvånad

Jo jag skulle säga Lycka till nu Thomas med miljonerna nästa lördag.

//Lise-Lotte

Bertil
0

Skriv alltid texten i Word eller liknande och klistra sedan in den här. Då tappar du inte bort något. Samtidigt har du ju spell check funktionen.

mvh

Bertil

Lise-Lotte
0

spell check funktionen - det har väl inte jag tid med Flört

Bertil
0

Näää….inte när du måste skriva varje analys felar ggr Skrattande

mvh

Bertil