DD Mantorp 23/10
DD:1
3 Elektra Skift var trea i Derbystoet och har sedan ytterligare en tredjeplats i ett bra gäng.Hon är kvick från början och det mesta talar för att Erik kör till spets.Sedan är det hon som ska besegras om man är ute efter förstapriset.7 Lapponia Knick tränas av Hans Adielsson som verkligen fått till henne på slutet.Senast vann hon ett BC-lopp och innan dess var hon tvåa på en topptid.Hon är värd att streckas här.En som jag har en viss filing för är 4 Magica Af Djupmyra har gjort några bra lopp men inte fått til det riktigt
DD:2
5 Taylor Boko har inte vunnit på ett tag men han har också för det mesta tävlat i V75.Nu ser det på papperet aningen enklare ut.3 Prime kan massor de dagar han bjuder till för fullt.Han är startsnabb och är den troliga ledaren.9 Roger Hornline är en i ljusa stunder kapabel herre som ska ha bra chans att speeda förbi alla till slut.
DD:1) 3-7-4
DD:2) 5-3-9
9 rader
//akeb

Jag tror på en rak 3-3, men oddset är väl lågt :-(

Jaja, det blev ju 3-3 till det facila oddset av 5,44
Jag kände mig dock inte tillräckligt övertygad om Prime för att lira mitt eget förslag till rak dubbel. Risk/reward var för dålig helt enkelt.
tyckte personligen att prime var säkrare spik än elektra skift som hade alltid v.g mot sig. satsade 100kr:), vinst 450kr.