Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 450 ggr
Bertil
0

DD Solvalla 9/11-05

DD1: 1-8-5-9

DD2: 8-10-9-6

16 komb

ThomasH
0

Blanck Canter är spetsfavorit och bör garderas, tycker detta är en mycket ojämn herre. Napoleon Tim kommer att köras barfota fram och har ju mött betydligt tuffare hästar än dess djur. Men, sedan både 6 och 7 strukits så har ju Vip Stone fått ett betydligt bättre läge och den herren kan flytta på sig i starten, pass upp! Villevalle Victory har form och får Erik A i sulkyn. i DD2 så finns set bara en häst. I det skick som Silky Road presenterade sig senast så kommer Mäster att vinna dett med upploppet tillgodo, kanske. Spåret är inte roligt och jag chansar på min DD med att Royal Qui kommer att försvara sig bra över sin bästa distans.

DD1: 1 Black Canter, 5 Napoleon Tim, 8 Vip Stone, 4 Villevalle Vitory DD2: 8 Silky Road, 3 Royal Qui

Lise-Lotte
0

Som sagt det var då 17 Cool

DD1; 4-5-8

DD2; 3-5-8

Kan det bli dubbelslag tro? Motivering till dessa står så bra i Thomas inlägg Skrattande Rysaren få således bli onämnde 5 Arnie Somolli som alltid är med därframme och hackar och kan nog svinga sig först nu från bra spår om de två 3 och 8 träter. Och Royal har ju revansch i tanken väl så kanske den tredje blir inbjuden?

//Lise-Lotte

cyan
0

en rak Stig H dubbel gånger 100

Ola007
0

Här kommer min DD

dd1: 1

dd2: 3,4,5,6,8

hafor
0

DD1: 10 Hawaiian Clipper DD2: 8 Silky Road

Håller med cyan om att Stig-H sätter en dubbel idag. Just nu står den i 11,80 i odds. Jaa, jag går emot spår 1 och 5 på 1640m auto Cool

Blir nog lite rusning i starten och Stig-H får bra läge att tidigt ta sig framåt utan att vara med i rusningen. Som Silky Road uppträdde senast har jag svårt att gå emot honom. Loppen ska köras osv, men nu handlar det om 2640m och det gör ju bara större fördel för Silky Road.

hafor
0

DD1: 5 Napoleon Tim DD2: 8 Silky Road

DD-odds 14,55

Silky Road var som vanligt överlägsen! 3,5 längder före tvåan och som vanligt vann spår 5 på 1640m! Tur att jag spelade den även om jag inte fick med den här på trav.iFokus

Det är alltid kul att vara med på listan över dubblar, men det är ännu roligare om man faktiskt har spelat den vinnande raden!

Man kan helt enkelt inte ta bort spår 5 på 1640m auto när det finns en häst som inte är en fullständig kamel och det är ju knappast Napoleon Tim Flört

ThomasH
0

Det blev ju många som lyckades pricka rätt DD idag, bertil, jag och Lise-Lotte. Nu, Lise-Lotte, satt den, roligt med ett nytt namn på listan

mvh/Thomas

Bertil
0

Jo, fast min har ju inget större värde eftersom den ej gav vinst

mvh

bertil

Lise-Lotte
0

Skrattande 

//Lise-Lotte