V75:7
Detta vinner No 7 Kanonis Lobell vinnare av Danska Derbyt lätt som en plättDet blir enda spelet för mig på Lördag + en DD
provar 200V/P
//akeb
Kan så vara. Jag har med honom på min ram i nuläget och med B-hästsranking. Det är inte alls omöjligt att han når en topplacering. Före honom rankar jag dock Agassi Hall och Cromwell.
mvh
Bertil
Akeb… starta int enya trådar hela tiden. Det finns redan en tråd om V75 7. Diskutera i den tråden.
har inte med agassi hall eller kanonis lobell på 4 hästar, hehe. Angående kanonis lobell,,,,det danska derbyt säger egentligen ingenting, visar knappast att han platsar här och han har inga tider som de andra har presterat i detta lopp+dåligt spår.
Agassi hall,,,fin och bra häst, helt klart,,,tro dock han är överstreckad här,,, var dålig senast och tror han fungerar bäst på kort distans. Får inte ens ledningen här så det blir nog svårt.
Mina 4 streck ligger på: Muscle bound, cromwell, columbian necktie och farafant. 2 sistnämda är kraftigt understreckade och jag tror en av dem 2 vinner. Sägs farafant är den bästa 4.åringen i europa när den fungerar, Columbian necktie är den bästa 4 åringen i sverige när den fungerar och när han får gå bakifrån nu så galopperar den inte? =vinst då?
Som sagt finns redan en tråd, skriv gärna där.