Vad kul det är...
…så här på fradagskvällar, med alla er kära travvänner inloggade och sugna att kommentera och umgås rent virtuellt :-))))
mvh
Bertil
Ja visst är det !
Jag är inne varje fredagskväll i mån av att jag är hemma och hinner.
Nu när jag raggade mig här för några månader vet jag inte hur jag skulle klara mig utan detta !
Jätteroligt emd ett seriöst Forum som inte bara står stilla !
Även om jag inte hade blivit ledsen av att alla var ännu mera aktiva. För jag besöker ju forumet ett par gånger per dag minst. I jakt på nya roliga trådar.
Kul att vi fått några nya medlemmar här ca 4-5 styckn, Kan ej namnen men hoppas de kan tillföra ngt !
Härligt Rickard!
Visst kan man tycka att det känns lite öde emellanåt, men vad man kanske glömmer är att alla kan och får uttala sig utan att det blir en massa larviga påhopp. OCH bra tips kommer ju fram här till och från…med betoning på till.
Ha de' kompis
Bertil
Hehe jadå…
MEn förståligt att ni vuxna ha ett liv utanför trav i fokus ;)
Absolut, men vi vuxna skulle inte hänga här om det vore ett "skränigt" undgomsforum och det är bl.a. din förtjänst att det inte är en chatt "vilken som helst" så ta åt dig vännen!!!
- Även för oss vuxna finns tid att vara på en community om bara seriositetsdensiteten är tillräckligt hög…det är därför vi är här!!!
mvh
Bertil
Okej hehe, kul att jag uppfattassom mogen cok inte bara är ivägen här på forumet. :D
Tyvärr har jag jobbat dygnet runt den senaste vecka, men nu har jag tagit lite ledig och hunnit plocka in några artiklar. läs gärna dem.
Det är mycket roligt att vi har ökat medlemsantalet med flera aktiva medlemmar, det är så ett forum blir levande och givande för alla.
Okej Tomas ingen fara. Bra intiativ !
Thomas, du ska icke alls ha dåligt samvete för att du inte har kunnat närvara i den utsträckning som du själv skulle ha önskat.
Redan nu har du administrerat en så fin och bra sajt som nära nog utgör ett självspelande piano…MEN det är ju alltid trevligt och en ynnest att få tillgodogöra sig dina råd!!!
mvh
Bertil
Precis kan bara instämma i Bertil's Ord.