Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 231 ggr
ThomasH
0

V75-6 Jägersro 28/10-06

**V75-6. DD-1. Tvilling.
**2640 V

1 Cotton Road - Mårtensson M 10000 16,4

2 Ted Sandyman - Kihlström Ö 16530 15,7

3 Allen All Over - Goop B 33d26 15,5

4 Sunhill's Columbus - Larsson F B 62163 16,9

5 Glenwood - Adielsson E 1252d 14,8

6 Beijing Man - Widegren D 55201 15,7

7 Melker Loss - Falsig B 12434 15,8

8 Maximal Value - Lövgren J 11001 15,3

9 Dontfencemein - Pettersson R 51014 15,5

10 Flowers Victory - Nordström P 11615 15,4

11 Tactical - Uhrberg T 10d11 15,4

12 The Gunner - Nilsson K R 34311 14,3

hafor
0

Här kommer jag att singla Beijing Man. Han tar spets och lär inte släppa någon före sig i mål.

Bertil
0

Varning för 11.Tactical

Vi såg senast att "Korpen Flyger" och bakspår tror jag inte att han räds.

mvh
Bertil

hafor
0

Det blir gunga på Tactical från 11-spår i Volt. Tror inget på honom.

Hannna
0

Tacticals 1.15.4 över 3140m i senaste starten från dödens säger ju sig självt hur stark hästen är, men han är samtidigt kusligt osäker, en riktig humörhäst.

hafor
0

Om jag ska plocka fram större hot mot min idé till "chansspik"så är det naturligtvis Allen All Over och Maximal Value.

Rickard007
0

Bejing Man klar 1:a häst här.

Nijo
0

Tactical har överkapacitet för detta gänget,,, spåret gör absolut inget då han ändå tappar mycket från start,, följt hästen en lång tid. Värst mot är sunhill's columbus, om den inte galopperar så blir den riktigt farlig. Bejing man går bäst över kort distans? lite väl vek i dessa sammanhangen också……

Bertil
0

Då är det vi mot övriga panelen :-)
- Fast jag kommer att garnera med några bubbelbävrar

mvh
Bertil

Rickard007
0

Tactical har som många sagt bäst kapacitet. Kan dock strula till det för sig! 6 Bejing Man får lunka i täten och då kan Tactical bara göra något det sista varvet och då räcker dte inte emd 15.4 senast.
Widegren har vart uppåt på Bejing Man länge nu. Den vinner dnen gång !

ThomasH
0

Detta vinner Glenwood

Siggelina
0

Detta borde väl Tactical vinna, men nu har han gått felfritt två ggr på raken. Dontfencemein är just nu streckad på 4% , men står i 4,5 på vinnarspelet, förvisso bara ca 3000 kr omsatt på V-spelet, men ändå!

Bertil
0

Har för mig att Tactical är en sån där som helst springer Maran eller t.o.m. Vasaloppet. Men läget gör att han kan starta i sitt eget lilla tempo utan att hetsas till "gungeli-gung" och som jag sagt tidigare:

- Det Kan bli smet och då är Tactical het…säger en travanalfabet som mycket tror, men nästan inget vet!!

mvh
Bertil

Nijo
0

tror Tactical vinner då den har högst kapacitet, Beijing man är inte så modig över 2640m och viker nog ner sig,,,,skrällen är annars sunhill's columbus som är en bra/underskattad häst.

Hannna
0

sunhill's columbus är struken

Ted_trav
0

jag tror att pettersson sätter ditt dom här

ThomasH
0

Tactical  vinner detta och är en möjlig spik

Rickard007
0

Men såpass stor vingelrisk på Tactical .. svårt.

ThomasH
0

Det är 2640 meter, vingel och vingel han har många meter att hitta ut och ha är den som är mest distansgynnad

notnowjohn
0

Björn Gopp kan omöjligt missa detta med Allen All Over!

Rickard007
0

Allen All Over är en överskattad häst (Bara för jag säger dte nu vinner den väl…) MEn många tror på den varje gång. Den räcker inte riktigt till i dessa sammanhang. Platschans som vanligt.

notnowjohn
0

Där kan jag inte hålla med dig! Slagen i sina senaste starter av bla Juvel Neo, Alabama och Unbeatabletealgiht och senast gjorde kusken en grov miss som satt kvar. Med Björn i sulkyn har han mkt gratis dessutom. Tror han laddas en del och får sedan överta. Enkelt undan till slut.

Rickard007
0

Hmm jo jag kan ha fel men en häst som inte vunnit på 12 starter och som lite betrodd hela tiden och med 11 i vinnar% ..

Jag tycker nog allt att den är överskattad.

hafor
0

En riktig kantboll denna vecka kan Melker Loss vara. Trivs bra på distansen och är helt bortglömd pga av läget. Kan överraska med lite flyt i positionerna.

Rickard007
0

HAfor… samma där tycker den hästen är Överskattad.
Dessa gäng är för tufft för honom enligt mig.
1 Vinst i år , visserligen på Jägers men nae.
Tar väl en peng är runt 3,4,5 som vanligt !

ThomasH
0

Beijing Man har spetsat från detta spår tidigare och vann då V75. Han är mycket snabb i volten och med springspår blir det hästen att slå

Rickard007
0

Jo att han spetsar är jag säker på. Sedna beror det lite på vad för häst som kommer upp utanpå honom. Får han vara så när som ifred bord ehan ha toppchans.

hafor
0

#24 Men Rikard jag sa ju att det är en kantboll.

Rickard007
0

Jo okej då Hafor.
En extremt lös träff på bordet.
En knapp synlig kantboll då ;)

Bertil
0

hörbar inte synlig!!!

Jag har lirat bt på rikets alla bord när det begav sig…

mvh
Bertil

Rickard007
0

jag lirar bt nu ;)

Bertil
0

På min tid var Istvan Jonyer och Tibor Klampar hjältar :-)

mvh
Bertil

Rickard007
0

Okej, på min tid är det jag som är hjälte ;)