VÄRMNINGAR TRAVNET !
Hej, jag har ett användarnamn till travnet xpress.
På grund av att det inte bara är mitt så lämnar jag ine ut använadruppgifterna här….Hoppas niu har överseende med detta.
Men om ni vill och om jag är hemma så kan jag ju bara kopiera värmningarna.. Undrar om dte kan vara av intresse?
I så fall ställer jag upp i mån av tid.
Imorgon lägger jag upp värmningar iaf. (Om internet funkar).
Mvh Rickard !

Jag är intresserad av att se värmingsinfo från Travnet! Kör hårt Rikard.
Kul att någon är intresserad!
Då jobbar ja extra imorgon som värmningsropare då ;)
Det startar 12:00. Men V75's värmningar är första vid ETT.
MEn kan ju skriva dom utsnför också !
Hoppas alltid funkar tills imorgon nu då bara.
Och du Hafor, om mina vämningar ger dej vinst tar jag ut 25 % 
Med all respekt för att alla är intresserade av värmningar så måste jag tyvärr lägga in mitt veto. Tips som man får via andra travsajt via användarnamn ska vi inte kopiera till detta sajt, det är upphovsrättsligt material som just denna gång ägs av travnet.
mvh/Thomas
Okej tråkigt…så du menar att vi inte kan genomföra detta ?
Håller med Thomas fullständigt!!! Om vi skulle tumma på regeln om upphovsrätt…upphov…hov, eh, ehe HOV..ehe, så kan vi få packa ihop imorgon dag.
Tack för din tanke Rickard, men tyvärr måste vi säga nej på samma sätt som att ingen sträng eller kommentar som publiceras på denna sajt får direktopieras till något annat travforum.
mvh
Bertil
Okej..tråkigt…
**_Men Hafor ! Läs dina privata meddelanden. Har skickat en sak till dig där som du nog vill besvara.
_**Och jag kan säga direkt att vi inte tänker fiffla i privata meddelanden med Värmningar, men det handlar om inloggningsuppgifter. Men tråkigt nog kan jag bara inte skrika ut dom såhära kan hamna i dåliga händer. Tar inte risken emd tanke på att det är inte bara mitt. Hoppas ni har överseende med detta.

Men han får väl dra en sammanfattning på vad han sett och hört, utan att kopiera ord för ord?
Undrar jag lite också .
Ingen som kan svra på detta ?
Referat borde vara OK, men då blir ju allt så pass mycket krångligare samtidigt som dessa uppgifter poppar upp hela tiden likt "Vulkanprincipen". Detta gör det ganska arbetsamt att göra referat, typ var tionde minut för att inte info:n ska bli alltför fördröjd.
mvh
bertil
Ursäkta men nu hänger jag inte riktigt med…
Richard, jag kan informera dig: Man får inte kopiera information från andra sajt, man kan referera vad man läst och ange källan, men som Bertil skriver värmningar är lite svårt att referera
Okej.. Lite tråkigt. Men ni klarar väl utan det kanske ;)
Tänkte bara att det kund evara en rolig grej.
Om du inte har kvarsittning på lördagar och om skrivklådan börjar kväva dig så ska inte gamla stötar som Jag och Thomas hinda dig från att göra grundliga referat från värmningarna…därna i 6-minutersintervall :-)))
mvh
Bertil Teufel….wirklich Teufel
Hmm får se hur jag gör då..
Kanske bara skrive rde värmningarna som var "utstickande" ex KANONVÄRMNIG och Dålig värmning.
Några rader skriver jag väl då.
Super!!!
…allt du skriver kommer att uppskattas som den pärla bland svin du är….Nej…NEJ…nåt blev fel….men vad….super??…kan det ha varit super…..javisst, super..oooccchh sån't gör vi inte…eller?
mvh
Bertil
?
Jag ska själv åka iväg lite nu… Men här kommer några kommentarer…
V75 1: Persos Yankee sådär värmning. Dålig början , bättre tillslut.
Sundance Clover Okej värmning i lungt tempo.
Nikkei detta loppets bästa värmning. Plus !
V75 2: Rivaldo Bob. sådär i lugan farten, bättre i slutet 15/300.
Bankir Zon dålig värmning.
Bra värmning på Prohold Wareco (V5 2 lopp3).
V75-1: 10 Mr Shimmer sådär
V75-2: Stronger stötig i aktionen; Mister Baqoubar inget extra
mvh
Bertil