V75-2 Jägersro 28/10-06
**V75-2. Tvilling.
**2140 V
1 Stronger - Uhrberg T 13116 16,6
2 Västerbo Younameit - Bergh R 04121 17,7
3 Conrads Super A. - Untersteiner P 3513d 16,5
4 Carls Phlueger - Haugstad K 22d31 16,6
5 Mister Baqoubar - Adielsson E 16220 16,0
6 Casanova Muscles - Untersteiner J 01116 16,2
7 B.G.Hannah - Lindblad N 12d01 17,3
8 Ricky Kiwin - Forsgren L 11075 16,4
9 Rivaldo Bob - Knutsson K 11130 15,5
10 Skyborn Orion - Kihlström Ö 0d1d2 18,5
11 Bankir Zon - Lövgren J 32301 15,3
12 King Sunflower - Goop B 11052 16,4

Ett jämt klass III lopp där jag håller Conrads Super A som min första kandidat, men det lär krävas flertalet streck.
Västerbo Younameit kan vara en rysare.
Här krävs nog en del kryss….som vanligt…
mvh
Bertil
är inne på att casanova muscle vinner,,,,tar ledningen direkt elr blir släppt dit av p.untersteiner med conrads super a som släpper ledningen. Västerbo younamit och stronger är annars 2 starka utmanare.
Spik eller alla!
Jag chansar och spikar Rivaldo Bob!
Jag bjuder på en bubblare: Mister Baqoubar som nu har framspår, vilket han trivs allra bäst med. Troligen klarar han inte att ta ledningen även om han är hygglig ut. Ett trevligt V/P-spel tycker jag. Rivaldo Bob kan vara ett drag, men han är bäst från ledningen och den får han ju inte här.
Annars tror jag i enlighet med hafor att Conrads Super A kan stå på tur för seger. Han har gjort bra insatser i tuffa miljöer. Dessutom har jag svårt att släppa Stronger men det gäller att inte bli instängd.
- En korp gör ingen sommar, men däremot en hel höst!!!!!
mvh
Bertil
Väldigt bortglömd har 10: Skyborn orion blivit,,,den är minst lika bra som Stronger och lär inte bli instängd från sitt läge.
håller med dig där nijo
rivaldo bob är bästa hästen så den vinner
Conrads Super A. kommer att spetsa och leda länge och är den bästa av Untersteiners trio på V75
Har inte det bästa förtroendet för **Peter Untersteiner.
Hur månag V75 segrar har han iår ?
Max 5 ?
**Men visst kan den komma nu men jag tycke rUntersteiners hästar galopperar alldeles för mycket, då lirar jag hellre sonan *Johan !*
Helt rätt!!
mvh
Bertil
Hmm, gå på den ni ;).
Vill se en "Åke långsida" av Kent Knutsson ;)
Rvaldo Bob kommer att gå med ordinarie balans idag han gjorde ej det sist i alla fall
Rivaldo bob bästa värmningen nånsin enljgt kent k

#15 Det är inte samma info som jag fått. Tvärtom var värmningen tveksam och han satsar inte på ett offensivt upplägg idag.
lyssnat på live sändningen