V75-3 Jägersro 28/10-06
**V75-3. V3-1. Tvilling
**2640 A
1 Andaloux - Goop B 24402 12,9a
2 Triton Sund - Kihlström Ö 50013 11,7a
3 Sun Protection - Uhrberg T 3d452 13,3a
4 Lass Drop - Adielsson E 1d442 11,6a
5 Always Alluring* - Linder F 00316 12,9a
6 Papa Qui - Sjunnesson J d01d4 11,6a
7 Garros - Bergh R 31k36 12,9a
8 Zoccer Wadd - Svanstedt Å 02042 11,7a
9 Tunk Nafets - Widegren D 23302 12,3a
10 Knox Jenil - Kolgjini L 01000 13,4a
Detta klena guldlopp är skrivet åt Tunk Nafets som nu gynnas av distansen.
Tunken är slut, detta vinner Triton Sund
mvh
Bertil

Jag tror att ni båda får bita i gräset. Guld denna vecka vinenr Lass Drop! Innan det är dags att gå ner till Frankrike.
Ok, hafor vi får se sa Blinda Sara. Men för den som garnerar tårtan, så ska det räcka med dessa tre.
mvh
Bertil
BRA HAFOR !
mm, tror dte står mellan 2 hästar, Lass Drop och Triton Sund.
Nej, Triton Sund är ingen vinnare längre och detta vinner distansgynnade Tunk Nafets, en spik!
Alltså Tomas, d har tjatat om den dä'ra jävla Tunk Nafets 5 gånger i rad nu ,, MINST !
Om dne inte vinne rnu så vill jag ALDRIG mer höra ett ord om TUNK NAFETS ! 
Nej, jag ger mig aldrig, detta är en mycket bra häst som har formen i antågande, och jag kommer att forsätta att förorda honom. Ni andra är ju inte mycket bättre som hela tiden tror att icke vinnare Alfa Eme ska vinna i Klass I
Jag har aldrig trott mycke tpå Alf Eme.
Inte jag heller!!!
mvh
Bertil
Brukar man inte säga att form slår klass?
Lass drop var ju bra senast som tvåa. formen på g inför Frankrike? Annars är det väl som vanligt i Guld under hösten, vem som helst kan vinna!!
Lass Drop är inget dåligt tips tycker jag. Han har ett bra avslut, vilket kan komma att visa sig vara ett viktig parameter i helgens tävlingar.
lite rysare på zoccer wadd pratade med åke han sa att hästen kändes fin han kommer nog köra upp utvändigt om ledaren 1000m före mål eller tidigare liten fidus:D
Härligt ZenoX sådan info gillar vi!!!
Wadden är ju dessutom oftast en ärlig travare som springer igenom sina lopp ordentligt och blir det geggig bana, så ska han passas här. OCH isf kan även snabbavslutande Tunk komma ifråga trots mina hårda ord ovan ;-)
mvh
Bertil
tror knappast zoccer wad vinner med tanke på hur dålig den varit senaste tiden. Tror väl egentligen på ett 2 hästarslopp mellan triton sund och lass dropp,,, men visst, Tunk Nufets blir nog väldigt farlig och är helt klart understreckad.
mhm zoccer wadd har varit i en form svacka men den är han ute ur nu 
Ja det är möjligt men dne är inte borta ifrån 8:e spåret som kan bli hängandes i 3:e spår länge. Ska vara mycket förbättrad om Hon tuggar ned detta fält från dödens. Platschans inte mer.
DET HÄR TROR JAG ATT NR 5 Always Alluring VINNER HUR LÄTT SOM HELST HAN SVIKTE FÖRRA STARTEN
En liten kvällsrank får det bli:
A: 4,2 B: 8,9,3,5,1 C: 10,6,7
Jösses!!!!!!!

Ja, helt klart! Vi säger inte mer än så…
hAHA VAD NUDÅ ?
Bara den sistarankade som van.. 159 ggr fläsket. OTROLIGT !
fan vad bra zoccer wadd bra vilken stjärna :D
Hmm var chanslös mot en 159 oddsare.