Trav iFokus

Trav

Etikettv65
Läst 410 ggr
Nijo
0

V65 Gävle(31/10)

avd 1: tror mycket på Florence broline här,, bästa hästen och med många strykningar kommer han bra till.

avd 2: Simon Boko ska ha bra chans, men se upp för Global mind som kommer bra till med strykningarna och har kapacitet för vinst.

avd 3: Mörtvedt Jerkeld vinner lätt

avd 4: Jorma ska köra defensivt med Ligne Droite som behöver lopp,,, upplagt för Emil Palema nu!

avd 5: svårt lopp och låg klass,, tar med alla?

avd 6: Står mellan Simb Mirage och Love forever,, 2 bästa hästarna som klarar av att vinna den tunga vägen.

Bertil
0

Jösses vad många strykningar!!! Tror inte det blir några större pengar, tänker du spela?

mvh
Bertil

Bertil
0

29 st  strykningar!!!

mvh
Bertil

brutalaccent
0

det är som inte skoj att spal när det är ca 30 strykningar. det är så skämit om man inte sätter 5 eler 6 rätt då. lika att skippa det helt istället och lägge lite extra imon istället. -:)

Nijo
0

är trots allt jackpot och det blir inte skämmigt om man kör enkelrad gånger 50 eller 100^^

Bertil
0

Jag sneglar också mot V64:an…Välkommen in i debatten förresten, mycket kul att du hittat hit!!!

Jag önskar dig stor lycka, men RR på enkelrader är ju inte så bra tycker jag. Men har man en riktigt bra idé om hur loppen kommer att gestalta sig så kanske det kan löna sig.

mvh
Bertil

brutalaccent
0

tackar. hoppas att jag kan tillföra något. länge letat efter ett trevligt forum för oss "småspelare"  (kanske bara talar för mig själv Cool)

märkte att jag börjar bli skadad av detta nu, (läs:trav) eftersom jag hela söndagen satt och förbannade mig över att jag ville se startlistorna till lördagens batalj. ska bli spännande, onekligen!

Nijo
0

jo,, jag började redan på lördagkväll med att vänta på listorna till nästa lördag:) blir fram med den stora plånboken,,, ska dock bli kul med en mycket intressant v64 omgång, har en del grymma tips då det finns fler ahästar jag följt mycket.

Nijo
0

enkelraden blev:

9-3-9-9-13-7

raketen: 3 av 4 spel

Vinnare: Florence broline 3.5 odds

vinnare: Simon Boko 5 odds

Vinnare: Emil Palema 7 odds

Vinnare: Simb Mirage 5 odds