Ja denna omgång var svårfunnen. Det visar ju resultatet att ingen hade 7 rätt. Detta trots att omgångens största favorit, Tactical vann.
Men Garros och Blue Canyon var inte helt lätta att finna (även om jag själv hade BC på mitt system ;-)
Hmm nej att Blue Canyon bara gav 13 gånger är opegripligt.
Han var ju favorit för bara någon vecka sedan
thomas om inte du är tyst nästa gång om tunk nafets så vet jag ej vad jag ska göra du har pratat om honom flera lördagar i rad har han kommit på plats någon gång överhuvud taget ? en gång kanske
Hmmm BC var en av mina tokhästar. Men vad hjälper det, hade bara tre rätt på mitt lilla system.
Vi får bita ihop Siggelina, det var ju inte det sista loppet som världen skådat :-))
mvh
Bertil
ZenoX… denna gång satt Tunk NAfets fast , (fast had eju vart chnslös mot en 159 oddsare)
Mycket snack på er om Tunken, han kommer jag spela igen, formen är mycket god och hade han fått fritt denna gång så hade inte 159 oddsaren, Garros, vunnit
Bra då Tomas, eftersom motståndet är relativt klent på lördag vinner han alltså ?
tror mer på Tag the devil på lördag då,,, Civil action i form ska väl bara vinna annars??
Annars??…Ja, annars gör vi klister av dem :-)))
mvh
Bertil
civil action har helt klart högst kapacitet, men formen är svår, imponerade inte direkt i förra starten och han fungerar som avelshingst nu också vilket sätter ner formen.
Får se längre fram vad goob säger i veckan,,, även vad svanstedt säger om tag the devil som gått mycket bra senaste tiden och har hög kapacitet.
Rätt Nijo. Svårbedömd form.

tycker att 2:a placerade Jeannes Shadow i första loppet bör passas mer nästa gång. ha radat upp mängder med topplaceringar senaste tiden.
det är en häst man inte kommer att släppa vilket lopp han är ställer up i. Visst är det roligt när man skaffar sig "följa-upp-hästar" som följer en som en hemligagent vart man än tittar på travstartlistor. och de gångerna man inte spelar på denna "följa-upp" så vinner den.
Thomas trodde mkt på JS och hade den till och med på sin spikrad. Han var nog ganska rätt ute innan övriga började få upp ögonlocken.
mvh
Bertil
jag åkte på att conrad fegade ur med sundance clover, lade sig 4:e invändigt och Game Over, mycket krafter kvar sedan.
Hade själv vannarspel på Sundance Clover men tyckte inetd en såg så¨rolig ut på upploppet. HAd einte vunnit oavsett resa.