Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 1376 ggr
Rickard007
0

Startsnabba Hästar Lördag ?

Ja som rubriken lyder…
Känner att jag inet riktigt har pejl på vilka som kör om spets.. Ni som vet skriv här: Vore väldigt tacksam…

V75 1: **Baron Rols ?

Och så vidare.
Tack på förhand / Rickard**

Nijo
0

avd 1: Baron Rols spetsar lätt, värst emot är Greve hamilton

avd 2: Parisienne kan väl ta ledning om Lennartson vill, mest troliga är att Electra Skift spetsar direkt eller trycker sig till spets.

avd 3: Står mellan Civil Action och Robinson Starlight, Goop är väl mest ute efter ledningen men brukar å andra sidan ofta fega sig medan Torbjörn Jansson är en hårding och kör hårt för ledning.

avd 4: Lass garant, LC Crown och Alf Eme gör upp om ledningen, svårlöst, men skulle nog kunna sätta en femma på Alf Eme då Uhrberg kör. Earnest Tilly är ju också startsnabb, dock väldigt sällan någon från spår 2 i volten spetsar.

avd 5: Lomar brukar spetsa och från spår 3 ser det väl ut som så också, springspår brukar inte vara så effektivt för kallblod.

avd 6: Nine one one L är väldigt startsnabb och borde ta ledningen relativt enkelt.

avd 7: D.J Seabrook har läget och borde ha bra chans på spets, ser inte ut att finnas någon som kan utmana riktigt.

Rickard007
0

Mycket tack Nijo. HAde en aning i DD loppen..

MEn om Robinson Starlight tar täten tror du han kan hålla hela vägen, tveksamt? För Bjrln har blivit fegare med åren. Förr skulle han aldrig sitta i så mycket vinnarhål som nu.

Nijo
0

finns en bra anledning till det, han kör mindre åt stig H nu och får därför sämre hästar o köra med. Torbjörn Jansson rankar jag mycket högt som kusk annars och därför har jag svårt att tro på att han kommer att köra i ledningen,, släpper väl till första o bästa häst om han når ledningen. Robinson Starlight har ju vunnit guldivisionslopp men då på kort distans, medel är väl mycket tveksamt om det går.

Rickard007
0

Ja precis så resonerar jag om RS för övrigt var jag på Åby när han vann sitt enda Guldlopp. (Spikade givetvis)

ThomasH
0

Robinsson Starlight kommer att släppa spets, han kan inte så full distans om han inte får springa i ryggar.

Rickard007
0

Tacka rTomas, sådan info gillar vi. Men vem komme rupp utvändigt som han släpper till då ?

Nijo
0

Är faktiskt tveksam på om Robsinson Starlight lyckas ta ledningen från Civil action, tror inte det riktigt. Annars är nog Intoxicated framme ganska snabbt och den ska ha toppform nu.

notnowjohn
0

Civil Action måste räknas som en av omg. säkraste spikar!? Håller han inte spets så får han överta.