Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 1049 ggr
ThomasH
0

V75-1 Mantorp 7/3-09

Lopp 4. V75-1 V5-3 Tvilling. Auto. 2140:

1 Einar Celeber - Goop B 50411 13,7a
2 Casander Boy - Takter J 2d631 15,0a
3 Revenue J:r - Kolgjini L 01121 13,5a
4 Pandoro - Sjunnesson J 67112 13,2a
5 Foreign Life - Sjöström C 3d243 13,0a
6 Hook Broline - Svanstedt Å 25015 13,1a
7 Redford Tuna - Söderkvist S d5325 12,6a
8 Le Voyou - Kontio J 21113 13,7
9 Simb Tyrant - Kihlström Ö 1d644 14,3a
10 Bull Trap - Adielsson E d1311 14,3a
11 Leonas Yeti - Ohlsson U 21352 13,2a
12 Lindus Key - Goop O 11741 12,7a

brutalaccent
0

många finfina hästar. kanske hårdaste loppet i omgången.

men första hästen som faller för mina ögon är Pandoro som gick förbaskat bra utvändigt om Einar senast. se upp!

ZenoX
0

Jag är tillbaka på denna sidan nu efter lång frånvaro. Det ska bli kul att få läsa och dela med sig av tipsen.

Vi börjar direkt

Einar Celeber ännu ett förvandlingsnummer från Lähderkorpi men då han säkert inte kommer hålla upp ledningen tror jag han kommer få det mycket tufft här men hittar Björn ut i andraspår så blir han återigen svårslagen…

Casander Boy var riktigt fin i lördags och fick äntligen sätta pricket över i:et. Gynnas av körning där framme.

Revenue J:R är mitt tips här. Lita på att Ludde kör vad som går för att nå ledningen och går det inte för fort så leder han nog loppet runt om.

Pandoro var riktigt bra som tvåa bakom Einar förra gången och denne fick då en betydligt jobbigare resa. Hittar han bara rätt ryggar att gå i så blir han att se upp med på upploppet.

Bull Trap har en riktigt bra form och han kan speeda riktigt fort med rätt ryggresa så se upp på upploppet.

Scarface
0

Och så kommer Örjan och sätter dit alla lagom till mållinjen……Simb Tyrant =)

Bertil
0

Först ett RIKTIGT VÅLKOMMEN TILLBAKA!!!

När det gäller Pandoro, så tror jag att han blir farligare än många inser. Men han mår bra av att få ledning eftersom han har vunnit alla fyra gånger han sprungit i ledningen. Vidare föredrar han full distans.

Men som du antyder, visst är det läge för garnering :-)

mvh
Bertil

Holkyklubbanloob
0

Pandoro ryktas det hade käkat taggtråd i sista jobbet igår.

ThomasH
0

Revenue J:r har mycket bra senast, men möter lika formtoppade Bull Trap, möjligen att dessa räcker på kupongen

brutalaccent
0

5 förstrankade förutom Einar som jag chansar bort. Innerspåret fäller honom. håller Pandoro(11%) som mitt drag. tackar!

Zondell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bull Trap

Holkyklubbanloob
0

KungÄrrrrik!