DD Boden 2/11
Har varit igång sedan kl 04,00 i morse på grund av elavbrott så det blir ingen analys idagDD får bli som följer
DD:1) 3-5-6
DD:2) 2-7
6 rader
//akeb

ja Totti Boko har ju verkligen dragit vinstlotten. verkar vara spets och slut för hans del. eftersom 5 och6 inannför är strukna. sedan är det bara att pensla på vad plånboken räcker i första DD avdelningen.
nah, tror inte Totti Boko vinner,,, går bäst över kort distans och barfota på fin bana. Tveksamt om det finns ork till hela distansen och om det sedan behövs broddar till fäste så tror jag han losar. Min vinnare är 10: Micheal Johnson. 11: Chaco Bar kan också bli farlig, bra häst men dålig kusk, kanske går ändå.
DD1 är svår, finns ingen riktig vinnartyp, flesta i det fältet viker sig ofta tillslut. Spela på kusken då? 10: Hickory crown med Torbjörn Jansson.
DD: 10-10 eller 10,11-10
Den analysen gillar jag skarpt Tycker att det låter så övertygande så jag tar rygg om det tilllåts
//akeb
hehe, visst. Råkar veta att Totti boko gör alla sina bästa lopp barfota vilket det inte blir idag, Micheal Johnson har fått nytändning sedan han bytade tränare och flyttade upp till norr,,,Chaco bar har varit ute i flera tuffa lopp innan och kan gå riktigt fort tillslut.
Hickory crown kan helt klart vinna sitt lopp, blivit nerstruken till spår 9 och kan komma igenom bra, har börjat gå bättre nu den senaste tiden och brukar gå bäst över vintertiden. (Har varit en bra häst innan och startat mot hårt motstånd tidigare)
DD1: 10
DD2: 10-11

heh. jag körde o lite annat efter att ha grottat mig framför dumburken ett tag och suderat ATG-sidan. fick till detta:
DD1: 5,6,10
DD2: 7,11
Och efter att ha pratet med Polaren som är ägare av Joker Brick och Prince of North. så sa han att Ove A Lindqvist var fruktansvärt nöjd med Regent Royal så jag orkar inte jobba bort han från loppet samtidigt som Jorma alltid får köra bra hästar när han kommer upp till Boden.
jag satte micheal johnson klockrent i dd2,,,DD1 kollade jag dock inte igenom så bra, men spelade faktiskt regent royal då den var hårt spelad. ber om ursäkt att jag föreslog hickory crown här i forumet då den var usel, hade med den på dd1 också.
Tror inte att det är någon på detta forum som du behöver be om ursäkt för.Dom flesta missar nog sina spel emellan åt.
För här på TRAV i fokus är alla medlemmar veldigt proffsiga och mänskliga.Både i skrift och tal.
Kan samtidigt smyga in en fråga om du har någon vinnare till Örebro ikväll.Blir det inte för kallt så åker jag nog in.
//akeb
Fantasy Broline är en mycket svag storfavorit i V65-4, han har inte fått till det på senaste tiden och rent av sett dålig ut. Gardera med vinnande bambino Banker. I V65-1 har du en bra kantboll i högkapabla Chakaranda D med formtoppade Robert Bergh