thx ^_*
Ja kanonroligt :D

har som sagt länge letat efter ett vettigt forum. där tänkandet är fritt! trodde det alltid var bra fart här inne, det var därför jag signade in. och på tal om fart: första avd. på Valla igår så vann Super Qui med Jan Skoglund en dunder seger. tittade loppet på ATG-Live och in på upploppet satt han fanken längst bak men det är sällan man ser hästar växla tempo så som han gjorde igår, drog hela fältet i 6-7 ytter. det var mäktigt att se.
Okej…jo nu på 2 veckor ungefär har vi fått 5-6 nya medlemmar vilket är kul om dom är seriösa.. och det är ni ju :D

vad tycker du själv? är vi det?! 
Ja !
Detta är detta som är ett levande forum. När nya medlemmar engagerar sig och diskuterar trav så finns det alltid något att kommentera varje kan man loggar in. jag tycker att detta är mycket roligt och vi närmar oss med stormsteg 200 medlemmar
mvh/Thomas
i kul forum faktiskt,,, bra och kunnigt folk med bra stämning. Önskar bara ni kan ge mig fler vinnare och 7 rätt tills på lördag :)
i kul forum faktiskt,,, bra och kunnigt folk med bra stämning. Önskar bara ni kan ge mig fler vinnare och 7 rätt tills på lördag :)
Visst Nijo :D Vilket lopp undrar du ööver?
Tycker att aktivitetsindexet som snart passerar 5000 är minst lika imponerande.
mvh
Bertil
Det är bara du och jag som ser detta index. Det är ett index som makerar aktiviteten på sajet. Vårt tidigare rekord låg runt 3000, under en några timmar under gårdagen passerade vi 5000, vilket är oerhört bra. Definitionen är att ett sajt som har index 500 eller högre är värt minst ett besök om dagen.
Förstår inte något nu men…

Nijo, när jag har bra tips så ska jag komma med dem men inte nu på lördag, då ska jag vara ensam… 
Jag är ingen expert på något vis som kan leverera vinnare med jämna mellanrum som vissa andra, hrrmm!!?!!
Men jag gillar trav och tycker att det är roligt att läsa inlägg från dom som har bättre koll än jag.
Jag försöker titta på trav så ofta det går, och brukar ha gott minne vad gäller hästar som suttit fast, spurtat bra osv. När jag tippar går jag ofta på magkänsla, försöker välta favoriter och ofta tar jag med Tap in-avkommor (gillar dom), sen har man alltid sina favorithästar som man inte släpper.
Denna sajt är jättebra för det är många som är med och diskuterar och kommer med tips, dessutom är det med glimten i ögat och det gillar jag!!

#15 Precis! Tror inte någon här titulerar sig som en "expert", men jag vet att många sitter inne med god kunskap samt har bra idéer och tips. Härligt med många nya som vill dela med sig av sina också, det är ju vi alla som gör detta forum så bra som den är!
/mvh