Söndagens Spel! Romme
Lopp 7, 2140a - 1 Ginger Brown Boy - har bra läge för att hålla upp ledningen. Åtgärdad sedan senaste starten men det kan vara positivt för formen. Den har fått en vinst från ledningen tidigare
Lopp 8, 2140a - 3 R.R.S.Forgold - Jörgen säger att han är lika bra som Ginger Brown Boy men har inte riktigt visat det i loppen. Kanske är det dags nu?!
Ja , min tankar angående DD:
DD 1: 4 Timetosaygoodbye är min tipsetta, Dags för den att vinna nu.DD 2: **5 Glen Tilly, trots allt.
Lirar denna DD om jag får möjlighet (Är inte hemma och har inte fasrsan med mig… 1 rader x 10 = 10:-)
Lär väl ge 40 ggr ca…
**
Står just nu i 52gr degen
Okej, sänks väl lite. Men inte säkert att jag lirar. Men om möjlighet ges.
Tror hårt på Timetosaygoodbye, av någon anledning.

Tycker att Marquis du Pommeau i V65-2 bör ha en vettig segerchans om än det finns några som vill utmana. Drygt 3 ggr i nuläget tycker jag är ett över odds och klart spelbart!
I V65-5 borde Kick Party ha bra chans från ett bra läge. Just nu ger han 15 ggr och jag tvekar inte en sekund.
Borde kunna ge lite plåster på såren för alla missar igår…
Mitt spel idag blir detta
DD:1) 6-3 DD:1) 1-6
DD:2) 9-10 DD:2) 3-10
4 rader X 50 4 rader X 50
V65:4 13 Jour Déspoir 100V/P
//akeb

Jag kör en DD i norska flaggans tecken ;-)
DD1: 11 Staro Alive
DD2: 10 Money Market
Tom Horpestad är ju i alla fall norrman även om inte hästen är det. Kanske dock ska tillägga att jag själv inte har något norsk påbrå alls. Tyckte bara att det stämde idag med en sådan kombination
Just nu i c:a 54ggr. En femtilapp på denna raka ger förhoppningsvis tillbaka och lite till på gårdagens miss 
Grattis Rickard till vinsten Jag hoppas att du kunde lämna in ditt raka system på 4-5
Odset blev 47,08
Än en gång grattis.Det är bara att buga för en Champion
//akeb
Tackar, men som jag tidigare skrev, var inte säkert emd inlämningsmöjligheter i och med min ålder…
SÅ SURT !
Igår en 23 oddsdubbel - spelade
Idag en 47 odssdubbel -spelade ej.
HAde fyltt i lappe och allting saknades bara att lämna in, FAN VAD JAG HATAR åldergränsen 18 år.

Surt Rickard, men det är också en ära att vara så duktig!
Det var under alla omständigheter mycket bra att sätta en rak med 47ggr pengarna. Synd att jag fick för mig att spela på norrmännen. Skulle ha lyssnat på dig istället :-(
Att inte lämna ett spel är som att putta i rät linje, men för löst!!!
mvh
Bertil
PS Kom igen Rickard, du har ju lite stim-feeling nu
Hehe… !
Lägger upp mitt DD förslag tills Breeders' Crown snarast.